2018年7月4日 星期三

哎呀, 姐姐仔, 你咪咁無聊啦!

昨天網上, 見到這位姐姐仔係度評論外國華人, 令到我這名加燦都抵唔住頸, 要發下嗡風. 

嗱..... 就咁呢, 這位姐姐係條片裡頭咁樣總結 - 美國三藩市華人質素低落呢, 即是證明佢在美國生活圈子裡的華人, 質素低落. 

其實, 生活圈子或所住的區域, 係可以自己揀咖! 都無謂咁樣講別人, 搬去別一個更好的區, 如孟母三遷, 接觸D叻人, 唔係好囉. 希望佢係咁講, 係做警世鐘, 提醒搬去美國三藩市大灣區D香港人吧!

我父母搬來滿地可時, 我還在加國中部讀大學, 他們聽了個經紀老點, 買左法文草根區D出租物業, 咁當然週圍D人唔多願意同佢地講英文啦, 嗱, 這個就係....."自己揀, 無得怨人." 

後來我讀完書, 來到滿地可, 一睇就知唔對路, 就改為買我現在住這個區的屋和出租物業. 嗱, 這區係英法雙語, 間中都有人唔會講英話, 但始終都會遷就下我的這些移民, 最重要我一開口講句"BONJOUR", 人家就會好好相與, 因為這區人的質素高很多, 連個省長和很多政要都係左近住, 總唔能夠擺出個隔閡外來人的咀臉. 

這區屋價和租金的升值, 當然比我父母最初買的法文草根區好很多, 我父親賣法文區出租物業時, 揸左12年, 是蝕賣的, 而我這邊的出租物業賺錢賺得唔錯.  

其實, 到最後, 是要靠自己的質素囉! 自己質素好, 揀上手的野, 就自然不會太差了. 所以, 不要話美國華人質素低, 歸根究底, 都是當事人自己質素不高, 唔識揀, 才會遇上質素低的人




 PS:我上年回港時,係沙田一間超市買格仔餅, 有個女仔好似佢咁款, 走埋來話, 夾份一人買一個格仔餅, 可以平D喎. 咁, 雖然平1蚊雞一個, 我都好開心咁笑住俾錢佢來夾份. 點知大家各取1個格仔餅後, 個女仔話, 只是平1蚊不是目的呀, 大有要來界我之意. 我唯有應佢, 平1蚊都是很開心的, 就快快走開了. 

大佬呀, 我上年留港3個星期都無, 那天仲係我留港最後3天, 已經無乜時間同佢爹來爹去了. 尤其, 佢被我小朋友的外貌騙了, 我做得佢老豆有突啦, 最怕D人一知道我真實年齡時, 就發爛渣話我呃佢. 

其實, 交個朋友, 甚至筆友是好的, 不過, 睇情況呢, 如果我口中講個朋友或筆友, 而唔係講女朋友, 我一定俾對方來訓誡一番, 又或被人鬧到狗血淋頭.

噢, 做個朋友仔或筆友仔, 唔係好囉, 在這個時勢之下...... 唉.......做人真難做呀.

2 則留言:

  1. Joesph哥依家啲法文係咪可以應付到一般對答呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 你咪稱呼哥了, 都係叫我JJ 啦, 老實講, 我廿幾歲才學法文同煲冬瓜, 每次講時, 我都好驚, 好緊張, 怕果一日精神唔好, 發錯音, 聽死對方咖. 哈哈哈

      刪除