2018年9月4日 星期二

家陣人人都患上"迷信QE永續綜合候群症", 而我JJ都係果句啦, 最緊要包玩包食!

哈哈哈, 今年4月, 我JJ開始退休了, 但係我退而不休喎, 咁呢, 我就買左張我這裡遊樂場(好似香港海洋公園咁, 有機動遊戲, 但無海獅睇)套票, 係5月尾到10月底天氣宜人的日子, 係佢開門的日子裡, 可以無限入去玩40幾個-2個, 咁多的機動遊戲. 

今年我5月買時, 係71元加仔, 再加103元加仔的餐票(每次入內, 佢包我2餐+1小食), 呵呵呵, 咁就即係我俾174元加仔佢, 佢變相一個夏天裡頭, 都係度包我食包我玩. 好開心咖, 佢地有7-8種過山車呀, 最高果個係10層樓用75度落坡. 不過, 我都係最鐘意玩跳樓機, 10層高, 垂直跌落來, 嘩哈哈....... YEAH...... 

唔知係咪我年紀大, 血氣運行得無咁好, 俾佢D機動遊戲係咁轉轉下發發下, 發到我D血氣運行得好好多喎, 我JJ開始上左癮, 簡直係行氣活血, 好使過..... 去叫人同我揼骨按摩呀. 

今年..... 都未完, 遊樂場就破天荒, 開始做下年PROMO了, 仲係超低價, 破天荒咁低價來吸客呀...... 現在買下年套票, 就算今年無買套票, 都可以係今年剩下D時間內入去, 而且係超低價, 張入場套票~$55, 比今年平左$16, 餐套票~$93, 比今年平左$10, 夾埋就平左$26. 仲有, 佢現在開始包埋飲品呀, 無限量免費供應汽水/菓汁呀.  開心死我了, 不過呢, 我都係要就住咁泥飲了, 唔好飲咁多, 好多糖呀.

嘩哈哈, 我JJ見到咁, 就知道...... 這次加息收水縮表, 唔係小野, D公司趁現在仲未來料發作之前, 就已經係度箍客, 穩定客源, 擴大現金流, 驚死下年經濟一縮, D人再唔想洗錢入遊樂場消費呀. 

好啦, 其實, 我去左今個夏天, 都好喜歡間遊樂場的服務, 就算佢唔減價, 我下年一樣會照買套票入去. 不過, 這樣破天荒來吸客吸現金流, 我真係好意外, 好彩間遊樂場財務上都好穩建, 應該唔會執笠掛掛. 不過, 可能下年唔會有新遊戲玩了, 希望佢地維持到今年D機動遊戲, 我就心滿意足了.

PS: 好啦, 大家都睇到啦, 加記D公司現在係加息收水縮表威力仲未發作前, 就開始做準備功夫, 這些公司才會生存到. 任何人或個体, 如果對今次的加息收水縮表置若罔聞, 啊...., 實在不敢想像了, 唯有叫佢地到時臨急抱佛啦. 沒有可以打救到佢地了. 

現在加記D人習慣左放水+水浸的日子, 仲有人起屋, 新公司開張. 

我有位朋友, 佢間屋今年年初賣唔到佢理想個價, 哈哈哈, 點知佢現在落重本去整靚間屋, 佢仲話, 間屋賣唔到佢理想價+整屋D錢, 佢一定唔會賣喎! 唉...... 算啦, 我JJ見到咁, 這個叫做"迷信QE永續綜合候群症", 我這位朋友簡直係上腦上到SHORT左. 

我都無法啦, 我都係少講野好了, 佢賺錢時, 又無多謝我JJ金石良言, 佢蝕少左錢時, 又無多謝我苦口婆心, 而且現在佢虛榮心發作, 見人人都粉飾到咁"高大上", 佢就用左佢放水發大的資本去充生哂, 到資本一收水縮細時, 希望佢仲剩番夠錢來退休啦.





6 則留言:

  1. 正喎,下次去玩記得影下相啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有相咖, 尤其部跳樓機, 哈哈哈,

      刪除
    2. 退休JJ遊園記
      174加元
      包2餐+1小食
      係5月尾到10月底
      係佢開門的日子裡
      無限入去玩40幾個-2個機動遊戲
      1.2加元 / 日
      加記加息收水縮表
      明年平左$26仲包埋飲品
      1 加元 / 日

      刪除
    3. 其實, 唔係日日都開, 大多.... 5月開週末, 6月開20日左, 7和8月開足, 9和10月開週末. 每年大約90日左右, 即是每天1.5元, 但我大多都是每週入去2日左右.....

      刪除
  2. 遊樂場近你家嗎?天天都去,一定回到本啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔近呀, 我搭巴士+地鐵去, 要個幾鐘, 不過, 我一個星期都係去2日咁多, 咁都已經回本有突了, 哈哈哈.....

      刪除