2020年8月21日 星期五

當股神減持老美銀行股時..... 我們應該注意些什麼?

傳統上, 銀行是做信貸買賣嘛, 現今把買賣信貸, 套用新名詞 - 衍生產品資產, 明明是負的, 卻可以被解析為資產. 

大家都看到, 在經濟好時, 這樣操作, 會令任何投資銀行股的人, 魚魚得水, 只是大家看到2008年次按果鑊野, 大家見到銀行股大縮水呀!

好了, 股神一向睇好銀行股, 尤其老美銀行股, 今次佢減持 高佬盛 和 JP 摸緊, 但曾持花旗, 網上有解釋, 前兩者衍生產品資產/按金比率好高, 但花旗相反較少, 較保守. 

咁係咪..... 股神認為2008年果鑊野, 會有可能係近年重演呢嗄? 首先, 老美政府已經揼左幾萬億俾一般打工仔, 如果現在老美這些銀行唔掂, 老美政府再好似2008年咁, 出資救銀行佬, 老美民眾會否出聲抗議? 到時老美銀行佬會點呢?

大家可能會問我JJ, 到時會否係買入銀行股的時機?

其實, 好似今年3月咁, 都係銀行佬+基金佬+高風險投資者, 佢地補倉拆倉轉倉補倉所引起, 當時, 我JJ主力去入油股+油管股+保險股...... 

不過, 如果到時銀行佬無老美政府出來救呢? 又或要俾佢地跌到好慘好慘咁, 老美政府先至可以有足夠民意授權佢地來救市呢? 長時間裡的補倉拆倉轉倉補倉, 所引起的骨牌效應, 就會令到通街都係超平貨來執了. 

我JJ到時會買乜? 因為我住係加記, 因為股息收入的入息稅關係, 我會傾向買加股, 但係加股有D行業, 係做唔起的, 例如:藥廠/民生食品..... 就算做得起, 最終都會搬去美國, 但係我今年3月已經買左油股和油管股, 難道我還要再買資源股? 

所以我有點兩難了, 我買非加國的收息股, 即係要我俾更高的稅率呀. 這個即係叫我, 現在再買股, 就唔好買股來收息, 要睇住長期股價升幅了, 賺差價呀, 即係BUY LOW SELL HIGH.

噓, 即係叫我JJ改變一直的投資策略, 進入一個全新不同的投資思維裡?
 
好啦, 如果再買加股, 可能要等銀行股冧時, 才入D加國銀行股了.
 
PS: 股神今次還減持富國銀行, 我都有, 仲係揸左好多年, 算了吧, 都唔係好多.

還有股神清空了油股OXY, 這個令我有點意外, 不過, 我係個價好低殘時買, 唔似股神係高位買入, 這鑊佢蝕得好金呀! 而且, OXY出認股證來當股息俾我, 我諗我都係揸D好似OXY的資源股, 較為有利, 就好似我揸少少金仔咁啦!

不過, 如果真係好似2008年果鑊重現, 到時滿街D貨都跌到P/E 10以下, 大家唔洗諗咁多, 掃D生意長有長做長賺的藍籌, 咁就可以UN UN 腳了, 唔洗怕呢! 現在最重要係預好D錢來到時買貨了, 哈哈哈!








沒有留言:

張貼留言