2022年3月21日 星期一

婚變, 人人都怕怕!

雖然我JJ仲未婚, 一世人連拍拖都甚少, 但我想我可以提供別一個角度去看婚變的問題!

其實, 真係要同一個好愛自己的人來結婚, 拍拖時, 對方還可以不甚愛自己, 但相處久了, 一到要結婚, 對方就不可以不愛自己. 如果連這個最基本步都未達標, 咁就咪急住結婚了!

還有, 表達清楚十分重要, 咪玩捉迷藏遊戲, 約出來大家了解清楚, 才好去決定拍拖. 結婚前也要清楚地去講清楚婚後雙方的角式和責任, 男方千祈咪一個人攬起上身, 女方也不應假設男方做澌一切野.

咁..... 當然, 我都十分明白的, 外貌是可以迷惑到對方的, 男女的身體都會有化學反應, 男女雙方都會有咁樣問題囉! 尤其靚仔靚女, 咁兩人相處時, 盡量小心D囉! 曾經, 甚至有對方的家姐, 走出來警告我, 咪亂來, 要我晚上10點前要送佢個妹返屋企. 所以, 我日後都係10點之前送異性回家.

都係盡量理智一點囉..... 如果連好好地清楚講明白都唔得, 咁就代表兩個人中間好有問題! 咪急住去拍拖或結婚呀!

如果好似我JJ咁, 搵極都搵唔到合適的對象, 又或成日拍拖前俾人攪黃左, 咁, 就要認命了, 唔好求其, 一將就, 就會註定成大錯. 

自己的事業還可以一個人唔受人影響, 但拍拖結婚這些群體野, 就無得唔受群眾影響了. 尤其, 係教會裡頭, 人事關係係會麻煩D, 連帶拍拖也會麻煩左! 我係果間唐人教會14年, 連一次拖都拍唔成, 唉, 一唔去, 就咁去下其他社交, 就有幾位潛在對象了. 不過, 太遲了, 我只夠時間去拍拖一次, 唔成功就唔想再拍拖了, 算了吧!

PS: 其實以前我面對果D成日望住我果D異性, 我大多都唔多理會, 有禮貌咁笑一笑就行開一D. 係教會裡頭就麻煩少少, 有時我自己連詐唔知道, 都會俾D"來關心我"果D教友來踢爆. 有一段時間, 我原本打算約果D眼超超D異性出來, 講清楚一下, 但係我真係講極都講唔清, 所以, 後來我放棄了. 


 


 

沒有留言:

張貼留言