2022年11月11日 星期五

我寧願小程度下接飛刀, 都唔要去摸底......

昨天老美一個輕微經濟增長的數據, 就令到老美DOW DOW 起千多點...... 

係咖...... 經濟數據成日俾人老吹, D友要個市升就升, 要個市跌就跌, 翻手覆雲, 反手覆雨呀.

我心裡諗著, 如果將來經濟數據跌返, 個市又係咪會跌..... ?

相信好多人, 都以為經濟增長的數據, 是個入市摸底的良機, 已經入左唔少貨, 我JJ就唔會摸底了, 因為隨時係底處未算低呀.

2020年時, 老美聯署派錢入市救經濟時, 咁大的市場利好消息, 果一日都係升左千點唔夠咋..... 今次咁升法, 令人懷疑之後有大龍鳳了. 

好多人講康波理論, 不過, 好多人入市摸底, 但市場底處未算低喎, 一失意就蝕錢離場, 變成無仇報了.

不過,  接飛刀又好, 摸底又好, 都係小小地咁去做, 留番大部份現金係度押倉, 咁就萬無一失了.

我個操作係...... 再跌再勵, 再勵再買DD...... 哈哈哈, 一摸底人人去入市, 那時我JJ就會變得好緊張, 因為大多數人唔係死係跌市裡頭, 而係死係摸底果陣, 當之後底處未算低, 尤其如果俾人追MARGIN, 咁就大大鑊了.

所以呢, 第一唔好亂用MARGIN, 第二...... 寧接小飛刀, 莫要去摸底..... 哈哈哈......


沒有留言:

張貼留言