2022年12月6日 星期二

估下乜水個大粒佬會來我這邊?

大家如果有印象, 我唔係3星期前講, 我見到有幾個人著上邊D官服, 係唐人街走來走去. 

就上個星期, 唐人街旁邊的會議中心開始籌備環保會議, 再過多幾日, 會議中心封左喎, 仲見到好多好多警察呀, 仲趕哂D街頭流浪者離開果區.

不過, 籌備活動就算啦, 初頭見到好多機場安保檢查系統, 我都無乜奇怪, 但見到好多煲冬瓜同胞係度做義工喎, 我一睇就認出..... 佢地係這裡中資企業, 係老家派過來的僱員喎. 

一打聽之下, 才知道這個環保會議本來係係上邊開的, 但前排上邊封控嘛! 咁唔係改左係我這邊舉辦囉!

就前日, 連會議中心旁的地鐵站都唔停得地鐵車來上落客播, 之後, 我係唐人街附近, 見到有警察配備胡椒噴霧喎.

我心諗, 乜咁奇怪? 環保會議, 邊會有人來示威嫁?

剛剛聽到個傳言, 話上邊有大粒佬來出席環保會議, 哦, 如果係咁呢, 又圍封又停地鐵站又出動咁多警察又配備胡椒噴霧, 咁就真係MAKE SENSE了.... 

環保會議會出動胡椒噴霧呢..... 我咁耐都未聽過喎, 除非有個好惹火的人出現啦, 上邊邊個咁惹火呢嗄? 會惹到咁多人走哂來示威呢嗄? 唔係嘛, 難道係今上? 噢, 我無眼睇了, 我都係等開完環保會議, 我先去唐人街了, 正所謂君子不立危牆之下.

沒有留言:

張貼留言