2023年3月11日 星期六

誠實人入教會慕道和傳福音呢! 就一定會有神的祝福和帶領.

前幾排, 行過唐人街, 有人行係我前邊用廣東話講手機, 佢提問對方: "點解教會傳唔到福音", 從佢講果個牧師名, 我就意會到..... 佢係講緊...... 我以前去開果間唐人教會了. 

其實, 我對我以前去開果間唐人教會, 我已經係好刻意咁去原諒佢地咖啦, 最少我任由佢地去做佢地喜歡的事, 就算來整古我(佢地仲敢講係屬靈帶領), 無乜點去罵過這些人, 不過, 當佢地來罵我呢, 我當然要作出自己的辯解, 甚至同佢地劃清界線, 唔好同這些人同流.

果時, 我睇前邊果個人, 一看佢D衣著, 應該係這幾年新移民過來, 仲未知這裡唐人教會太多底細. 

這間教會無心機去傳福音, 又或傳福音要有實際結果呢, 係因為這教會大多數人初初入去教會時, 本著不是入去慕道, 而係本著去搵人幫佢地攪掂佢地D人生煩惱. 

久而久之, 這些人就會只在意..... 教會有無人同佢地睇細路仔, 有無人幫佢地負責婚禮D茶水點心, 有無人去做婚簡翻譯和中文字, 有無人去做佢地唔想做的事情, 最後, 就會變成, 唔咁做就唔屬靈/無愛心/無信心, 結論就係唔係好基督徒, 唔好俾佢係教會裡拍拖結婚, 但到這些人或佢地子女拍拖結婚時, 就要其他人禁聲, 甚至令人好似食左迷藥咁, 明知對方咭數纏身, 都要同佢結婚, 咁樣, 差少少一步, 就變成邪教D行徑了. 

面對前邊咁真誠的人, 入教會慕道, 還要去傳福音, 我本來想去勸佢, 小心這教會裡的人口是心非, 心裡邊, 全都係為到佢地自己個人的需要. 但係我心諗, 唉, 佢遲早會發現到的, 我早早同佢講, 反而令到佢起著去辯護果間教會之心, 好多野係心領神會, 我無必要做醜人, 人地又唔會多謝自己. 

回想起我以前係這間教會, 當好多新朋友入教會時, 就有人來投訴我好吸引咁多人入教會, 要佢地做咁多野, 只是, 無人要佢地又唱歌又大龍鳳, 好多人如果信耶穌, 可能係因為教會裡D人的行為表現出來有幾真誠. 我想, 前邊果個人, 大蓋一見到間教會傳唔到福音, 就已經差唔多知道係乜事了, 所以, 我都唔洗點多講了. 


 


 


沒有留言:

張貼留言