2019年7月18日 星期四

好啦, 過來加記申請難民都好咖!

根據多倫多星島報導, 有加記港人走出來, 話組織起來, 協助任何港人到加國申請難民喎!

咁...... 俾條LINK大家昅昅先 - http://www.singtao.ca/3610813/2019-07-15/post-港人若申請加國難民-僑商組織誓協助安頓/?variant=zh-hk

啊..... 咁呢, 其實我JJ有D想法, 現在要申請難民走人果D, 大多都係勇字當頭, 同我JJ一向的非暴力和平遊行來表達意願, 好唔同咖喎, 我連"抗爭"這名詞都不會掛在咀邊呀! 我係網上, 成日叫人, 遊行咪阻街, 完左就依時依候跟指示離開, 散水返屋企沖1涼覺覺豬, 但不時, 被人以X街杏+橙來形容呀. 

所以, 我諗...... 我同現在這班過來申請難民的人, 會唔多岩咀形咖喎! 網上被人罵呢, 我JJ小小心靈還可以承受, 現在如果俾人當面來罵, 就咪攪我了. 我JJ呢, 都係唔會去幫手了, 留給其他同佢地岩咀形的加記港人來做野啦!

還有一個擔憂, 就係這班人過到來, 極有可能同這裡的大6同胞唔岩牙, 到時我同佢地行埋少少, 都會好惹火呀! 其實, 加記大6同胞都無乜野, 雖然當中不乏五毛, 但大多數都唔想同人惹事呀, 希望這班友過到來, 唔好改變現狀吧!

還有, 我會嚴厲批評任何人仕, 以基督教教會名義來參與, 始終理論上, 這些難民申請人衝左入垃圾會, 是犯了法呀! 咪再來騎劫教會和一眾信徒的信仰, 這個是嚴重阻礙一眾信徒去教會敬拜神的, 咪再俾D好事者, 再來攪攪震!




4 則留言:

  1. 尼班友仔嚟到加國變成二等公民,又失業有冇嘢做,肯定更加多暴力抗爭😅😅😅

    回覆刪除
  2. 不過其實我覺得喺香港又唔係冇得食冇得住,所有嘢都咁先進咁發達,為乜嘢佢哋要變難民等人收容呢?我覺得好黐線!
    講難民,我諗好多個戰亂中國家都大把啦,幾時輪到香港呀?😅😅😅

    回覆刪除
  3. 宜家既社會,唔岩佢地意的就被圍起來罵,好恐怖!

    回覆刪除
  4. 宜家佢地唔去加國,跑左去台灣啦!

    回覆刪除