2019年7月6日 星期六

原來.... 我JJ被上邊定為...... 最友善的港燦呀.....

哈哈哈...... 原來上邊定左..... 港燦三個友善等級, 呵呵呵..... 最友善果班係..... 在1949年赤化前來定居的人和佢地D後代, 之後就係1949年赤化落來果批人和佢地D後代, 再之後, 就係大約進後, 大逃亡翻山越嶺游水落來果D人和佢地D後代.

不過, 有班人無講喎, 就係一日150個果批人喎, 我諗係刻意唔講這批人, 因為這批人係突區的穩定力量來咖! 用來溝淡港燦中不友善的基因呀! 但是這些人當中, 很多MALFUNCTIONS, 佢地係度生果D仔仔女女, 有好多都湧哂入去蠟髮會......

 如果要我JJ去估, 邊D港燦係最最最最最不友善呢........... 嘻嘻嘻嘻嘻...... 當然要數大逃亡時死裡逃生果班港燦, 不過, 這批人的後代當中, 又可以分開好多種人喎..... 其中最不友善果D, 就係.... 父母千辛萬苦係突區搵到個錢有安身之所, 突然被告知要回歸, 父母就賣樓, 拖住佢地移民去外國, 點知這些人係外國水土不服, 落唔到地生唔到根, 個個回流時才見到突區樓價升左N倍, 之後, 生活得好差, 住得好差, 最後, 一直都唔可以好似父母咁, 可以買番層樓, 有些甚至要住擋房. 

好啦, 大家都會估到, 我JJ係加記, 見到唔少這類人. 可以想像到, 這些人回流後, 會覺得茫茫天地下, 除了突區, 再無退路可以走了. 現在當有人要來改變突區的現狀, 這班人當然會行哂出來, 反對到底啦.

大家可能會問, 移民加記當中, 有多少人的子女回流? 可能我這裡講法文, 我見親果D人, 95% 人一讀完書就立刻回流搵工, 唱野果個"何搵C", 就係這些人中其中一個了. 

其實, 上邊同阿鵝姐都係盞攪, 應承左人地, 50碌不變, 就咪改來改去啦, 現在CALL哂D人出來反哂面, 都咪話唔煩呀!

2 則留言:

  1. 其實, 上邊同阿鵝姐都係盞攪, 應承左人地, 50碌不變, 就咪改來改去啦 *Right* There are rules even it is a game.

    回覆刪除
  2. 而家資訊咁發達,佢哋想封鎖消息根本就唔可能。

    回覆刪除