2019年12月16日 星期一

買車所謂何事?

其實, 都係代步和方便囉, 以前我JJ打工, 但係家中做, 唔洗去公司辦公室度做, 只會耐唔時返去開會, 咁唔係慳番好多交通時間/油錢/整車錢. 不過, 2010年前, 都一年開2萬公里, 大多里數係用係返那華人教會和接人去教會上(因為要間華人教會靠近唐人區, 而我住係好遠的西人區). 

現在, 我JJ只會去近我這邊的教會, 唔會山長水遠去見埋D唔想見的人了. 再加上我賣嘥我D出租物業, 又退左休後, 部車就更加少用了, 再加上我父親現在唔多再願意揸車, 車的里數就好低, 我父親部2010年日本仔車, 就只有揸左9萬唔到, 我果部日本仔2014年就只揸左3萬多DD. 

可以計到, 我去那華人教會見埋D唔老泥D人, 真係好花錢好麻煩咖! 

這幾年整車D錢, 真係少左好多, 一來去D地方較好較近一點, 意外又少一點! 

不過, 我仍然唔放棄買車唔買豪華車的想法, 只買果D易整/容易整/唔洗點整果D車款, 咁就一勞永逸了, 一年只去一次換油和順便整一整, 有次車房仲叫我等到下年才整, 慳番D錢呀! 

很多人要開豪車貴車, 好似我以前果個教友咁, 成日罵我好去消費買衫褲鞋襪, 佢一買就買部近10萬的SUV豪車. 幸好, 佢可能有聽我講, 無買歐洲SUV, 買左日本仔車, 咁, 最少佢唔洗成日攞車去整咁麻煩! 

PS: 好多人富有有錢左之後, 才是佢地人生大檸樂的開始, 因為D人唔知頭唔知路, 買埋買埋D野帶埋大麻煩俾佢地. 所以, 人可以唔洗咁有錢, 夠生活就好了, 但係唔好將麻煩帶到自己頭上, 實在無人會可憐啊! 

還有, 見過唔少人買貴車來溝女, 溝返來果個老婆, 卻帶給佢地人生更多麻煩, 何必咁呢? 娶左返來, 個老婆成日係佢地個袋裡鑿個隆出來, 咪話唔大鑊, 搵多多都無用呀! 

下邊有個視頻, 就係講5大"不能買"的車了...... 睇睇, 果D係咪溝女名車呢嗄? 就會明白, 為何有D人人生咁大Q鑊, 實在唔能夠怪上天唔公道, 上天對所有人都好公道咖!



沒有留言:

張貼留言