2020年9月6日 星期日

兩國交惡? 疫情? 網購? 突區和上邊會否縮水?

嗱, 這段片新鮮出爐呀, D人前幾天才放上網咋!

其實, 上邊有句講: "地鐵開通, 黃金萬兩!" 

上個月才開通的6號線, 直達這一區, 這區係尾站. 

不過大家睇睇, 乜人流少到咁, 有地鐵到, 都人流咁少!?

大商場倒閉了, 地鐵站旁的較細商場都咁慘淡! 

疫情令人少出街? 網購電商壓縮了實體商店?




不過, 我JJ網購左咁多年, 買衫褲從來都去實體店買, 得閒就出去唐人街食下野, 飲杯野, 買下D唔等洗野, 當係振興本地和唐人經濟圈嘛!

就算現在疫情下, 我都有出去行街買D唔等洗野, 當係KEEP 住D就業, 又可以做活動佈景板, 來粉飾一下市面嘛! 

但係我一睇這段片, 我就感到..... 唔係D人唔出街, 而係突區上邊果度係專做技術商品產業出口, 兩國一交惡, D技術商品產業出唔到口, 甚至禁運下生產唔到, 好有可能係失業後, D人搬離左果一區了, 返哂鄉下, 來減少生活開支.

當然, 突區無咁快會咁啦, 話哂D人有豐厚的家底, 唔會咁快差到好似片中咁, 不過, 如果兩國交惡的情況一直持續下去, 過多幾年, 片中的情況, 出現在突區裡, 並不是全無可能呀!

怎樣也好, 大家唔好再用一向增值加租的預祈, 來做投資決定了, 家陣一切都會放慢, 即係增長慢, 回報低.

不過, 計劃執死雞, 執平貨的朋友, 可能要失望了. 因為家陣老美同佢D友好, 全球猛放水, 唔理三七21 咁督流動資金出來, 好多地方, 資產價唔會咁易回落喎!

但係印唔到銀紙出來果個老忠, 係佢地頭裡面, D資產點跌點平都好, 這10年8 載裡, 買回來都未必有用呀! 大家等10年8載後, 到時D物業還用得到, 未冧, 未成為危樓, 到時才睇啦!

PS: 我這裡開餐館果D唐人, 好多都係偏藍或深藍, 上年我同佢地講, 好彩立唔到送中法, 未嚇走外資. 點知班人猛係度講, 強國下, 要立法, 唔好俾外人係度攪亂哂!

哈, 好了, 現在看看是誰攪亂攪串眾人的生活? 我當時同佢地講, D人咁攪法落去, 佢地遲早要寄錢返鄉下接濟親人, 估唔到一年後今天, 就俾我批中左. 

我這裡唐人餐館行業人仕講, 最少一半中餐館現在已經執左, 之後, 會再有25%呢, 係3個月之內執埋佢.

嘿, D強國論的那些餐館佬呢! 我真係無心再去睇佢地現在點了, 可能他們現在後悔緊, 無去轉黃, 又後悔緊, 為何唔早D帶美金現鈔, 返去俾鄉間的親人? 現在交通咁不便下, 返去鄉下難了.


沒有留言:

張貼留言