2020年9月12日 星期六

加國生活點滴

這兩個星期, 我JJ在家中做了2件事. 

第一件係..... 家中用了30年的大冰櫃壞左(我JJ可以睏落去, D肉D海鮮減價時, 買多D返來, 放入冰櫃, 年終慳唔少錢呀), 我用個電錶一睇就發現係個"溫度自動開關"壞左, 真係好準時喎, 上次果個溫度自動開關, 又係用左15年, 就瓜左. 今次15年又係瓜左, 好啦! 立刻上網去睇邊度有得賣, 卻發現同款果個溫度自動開關, 已經無再生產, 但係我就找到個可以替代的. 咁就去買左番來. 咁我就買左, 裝左上去, 再整番清走冰櫃裡頭D半溶冰塊和積水.

第二件係.... 美加屋頂上, 均釘上一層多塊的瀝青塊, 塊與塊之間均由膠腍住. 不過, 12年前叫屋頂公司重舖的瀝青塊, 塊與塊之間的膠, 今年開始有些失去腍性, 我JJ就買10支8支膠返來, 芝D膠落返去塊與塊之間, 保持瀝青塊不被強風吹起. 咁屋頂又可以用多幾年了. 

我舊時果間唐人教會D人成日講, 我JJ缺乏愛心, 無幫過佢地! 

嘿, 講真果句, 人今天的命運, 是取決於他們昨天的決定. 我JJ今天生活得唔錯,  是因為一直以來的人生決擇, 一直以來的生活習慣.

我真係唔敢想像, 到我JJ要佢地幫我時, 佢地會有乜咀臉? 我JJ有無可能指意教會班人來幫我? 因為我做到的事情, 第一佢地大多唔願意自己落手做, 第二佢地唔識做, 佢地只會指意別人去幫佢地. 到我遇到我唔識做D野時, 佢地點會識得幫? 佢地點會願意來幫?

我JJ生活得比別人好, 最主要原因係, 我用D野, 可以比別人用得更耐. D人5年換一次車, 我JJ可以開到10年, 我個冰櫃己經用左30年了, 現在還可以再用多幾年, 大部人用左10年就要買過個新了, 更不用說, 在食物裡慳到D錢了. 大部份人個屋頂十幾年就要重舖過一次, 但係我個屋頂, 上次用到近20年才重舖! 

其實, 加國生活好簡單咖咋, 簡單D野, 可以自己做, 比較困難D野, 唔係出錢請人同我做囉! 只要每樣野可以用多一半的時間, 咁就慳番好多錢, 即係, 後生時儲到更多錢去投資, 即係, 投資回報在複息效應下, 會越來越多, 越來越可觀呀! 越係加國生活得耐, 生活質素就會越來越好, 越來越無憂無慮了. 

大家如果過來加國生活, 真係唔洗擔心, 加國係福地來的, 只要自己好好去面對, 唔好逃避, 自己就可以支配生活, 生活也不會來麻煩自己了!

又如果大家去教會, 最重要係認清楚"因信稱義, 罪得赦免", 如果只係想入教會去逃避現實呢! 就會好似我見到果班教會人仕咁, 生活每況愈下, 人生越來越縮水, 心中越來越多不快和憤世嫉俗, 不會發現加國是個福地!



沒有留言:

張貼留言