2023年6月15日 星期四

唔同人, 就有唔同的人生了.

對於我自己達成財務自由, 錢銀可以較輕鬆地去生活, 對於比我較少運氣的人, 我是深深理解他們在生活上各類難處, 因為我也是過來人, 只是我實在無能力去改變他們的現況, 為何?

不是因為命運和天意, 更不是因為我懼怕人家變得比我更叻, 更受女性菁箂, 而是彼此想法和性格唔同嘛! 可能換轉係幾世紀前, 仲有宗教裁判團, 又或身處於鐵幕國家裡, 其他人會活得比我好, 可能我一早就瓜左了. 只是我現在活在自由的國度裡, 有思想和生活的自由吧!

好多年前係教會買左本書, 係由何清蓮寫的"忠國陷阱", 有位長老見到, 就話要掟本書出去教會, 言下之意, 即係要趕我走. 不過, 一本咁的書呢, 係好需要高EQ來讀, 因為本書好令人情緒低落, 真係我睇左1/10, 就睇唔落去, 因為實在太令人對當時的忠國失去信心. 大約過多幾年後, 當時國企來突區上市, 初時我還計劃買咖, 當時我都未受本"忠國陷阱"所影響, 只係一聽到國企的CEO係政府官員來咖, 咁我就諗番起本書內裡果1/10細節, 我就決定打死都唔會買.

其實在宗教沒有自由思考時, 好多人係會跟左個長老的想法, 認為這些書是用來迷惑人心的書, 但係對於我來講, 本書救左我, 我睇左1/10後, 就唔買國企股了.  

之後, 有人俾左本"往事並不如煙", 又係好傷感的書, 又係教人十分沉重, 之後到2018年忠美交惡, 我就估到2019年到今天發生的事了. 當時, 我真係情緒低落左4年呀. 由原本憧憬美好將來, 變成預計世界將會亂起來.

其實, 要好似我咁財務自由, 唔難咖, 只不過, 好多人唔想好似我咁患得患失咁做人, 佢地想對未來有個揸嗱/有個底氣/有早知呀, 唔想去睇D令人懷疑未來的書. 

只是投資根本就係需要去懷疑..... 未來不再一樣, 又或世界不是我們認知的那個世界. 

世界唔同左, 無早知, 我地才有發圍機會嘛! 如果樣樣都有揸嗱都有早知, 點會仲有發圍的機會呢?

好耐之前, 有人來問我點去發圍, 我就好誠實咁勸佢...... 唔好咁忙, 生活得唔好咁攰, 咁就會睇到來緊的發圍機會, 點知對方以為我在恥笑佢, 之後就刻意來整估我. 

無他的, 我好心勸人, 但卻中正對方心靈裡的陰暗處, 因為對方要的是..... 有揸嗱, 有早知, 這樣才有女性菁箂, 這樣才有男子氣概. 

好多女性講這是.... 安全感呀! 只是這個正好害死佢. 好啦, 有些女性口口聲聲講安全感, 但又要男方愛佢, 為何這些女性在無左安全感後, 不再愛男方呢?

總結咁講呢, 講穿了, 好多人其實唔想好似我人生咁嘛, 唔想成日患得患失咁做人, 想表現出安全感嘛! 男人氣概! 只係這些一切, 都係嚴重阻礙佢地發圍!!


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言