2023年6月27日 星期二

人傻沒法擋! 即係乜? 人蠢無藥醫囉.... 哈哈哈....

大家如果見到超市有野減價, 減到超抵買, 大家會唔會買?

大家都見到我JJ成日昅住個股市, 一見到有超抵買D股票, 就立刻會入貨啦!

同一道理, 見到超市減價抵買, 我JJ都係一樣雷住去買啦, 仲洗問? 唔買果個正傻瓜呀!

唯獨我地D中年女同胞呢, 見到我係超市買減價貨, 佢地就好似考古學家見到千年古董咁, 好奇來研究我一番喎!

我心諗, 妳地班友係老家, 未見過人買減價貨嗎? 咁抵買, 妳地都可以埋來揀埋來買呀!(當時十幾箱平貨, 疊到人咁高呀! 得我一個人係度揀咋!) 唔通....... 佢地係老家見親D人買減價貨, 全部都係窮人, 佢地唔會見到高富帥買減價貨!?

D女同胞咪咁樑啦! 有便宜唔好洗頸呀! 

有次我果個身邊好多女人的親戚, 陪我去超市買減價貨, 又遇上中年女同胞來研究我一番呀! 

我個親戚對女人心理挑通眼眉, 就講: "睇睇個女同胞幾有自豪感, 佢認為你買減價貨, 佢唔買, 佢高級過你好多呀! " 

我問我親戚: "點自豪呀? 點高級呀? 錢我有, 佢有平野唔買, 咁係佢自己事, 與我無關!"

我個親戚再講: "D人喜歡心裡自HIGH, 叫佢地真係洗錢, 佢地又斤斤計較!"

哈..... 我個親戚又真係講中左人性的弱點喎, 喜歡自HIGH, 叫佢地真係去行動時, 又猶豫不決, 坐錯失良機之後, 又怨天尤人, 大罵上天唔公平. 妖, 佢地自己唔行動之嘛, 天都幫唔到佢地啦!

不過, 我個親戚成日話我仲係單身, 皆因為我買減價貨的心態, 令我係女性面前失分, 被女性認為沒有安全感. 其實, 我買減價貨, 才有安全感呀, 真係蓄到錢嘛! 真係有將來, 真係照顧到自己父母, 自己安享晚年. 如果咁都話我無安全感, 唔怪得以前識好多D女性, 佢地老公又真係唔係個個撈得掂呀!


2 則留言:

  1. 有好多華人習性都係,買一大都好貴嘅嘢,但其實唔識用。

    回覆刪除