2017年1月30日 星期一

溫市華人排3.5小時, 只為買燒臘

哈哈哈, D人真係麻煩了, 為乜一定要食燒臘? 竟然排了3粒半鐘來買.....我團年飯好簡單, 得我一個人食, 我去西人超市買隻燒雞, 再買一大舊火腿, 回家放哂係焗爐裡, 就攪掂了.

不過, 中超市也是很多人, 很迫呀, 不過, 我每年都係係大軍殺到前1-2小時, 去買了, 就不用同人迫了.







6 則留言:

  1. 我都唔明!其實好多華僑都自己燒燒肉都好香脆架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都識燒咖, 以前讀書的地方, 無唐人街, 就學會自己燒, 不過, 一搬到有唐人街的城市, 就不想燒了.哈哈哈

      刪除
  2. MR JJ,
    恭賀新禧!
    我就不會排隊了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 懶有寶咩? 哈哈哈

      刪除
  3. 吓,要排咁長隊,燒肉可自己焗吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 自己燒, 都唔洗咁耐呀

      刪除