2018年12月14日 星期五

貿戰現在拖D乜? 拖到幾時? 等D乜呀?

其實, 中美貿戰談判呢, 我個人感覺呀, 就唔多似可以傾得埋欄咁喎...... 

首先, 佢地分歧好大, 其次, 大家想D野又天南地北, 第三, 體制好唔同, 第四, 雙方都對未來充滿不安和焦慮, 第五, 雙方都面對各自國內的巨大壓力. 

所以, 現在係用緊個拖字訣, 咁, 拖..... 都有日要面對現實咖!

即係.... 佢地等緊合適的時機來發爛渣囉..... 為何現在唔係適當時機呢? 因為任何一方一發爛渣, 就會被世人痛罵弄垮自由貿易, 名留青史後人來痛罵嘛! 

嘩, 大佬, 俾著我JJ就一定唔會坐佢地D位, 又辛苦又忙又攰死, 不如坐中間D位搵水仲好啦. 所以, 佢地現在坐高位果D人, 無非想撈個"名留青史後人閱"嘛!

講返正題, 咁, 佢地現在等乜呢嗄? 就係等緊代罪羔羊囉!

咁..... 邊個係最理想最有可能的代罪羔羊呢? 哈哈哈, 大家有無聽新聞呢? 最近老英果個梅姨, 由佢傾成果單脫歐條款, 過唔到自己國會, 仲俾自己黨內D黨友, 投不信任票要佢落台..... 嘩哈哈..... 突然令我想起三個字.... "硬脫歐"..... 噢...... 真係超硬野呀, 好難唔會有大龍鳳發生呀. 

再加上, 一早公眾預左的下年環球破產潮, 大家咪話下年個大龍鳳唔係小野呀. 到時加埋現在拖住拖住果D炸彈一齊爆, 中美一齊出來博大霧, 一齊出來發爛渣, 咁就唔會俾後人大罵佢地攪垮自由貿易和經濟了.

所以, 現在什麼的"大市靠穩"呀, 什麼的"市道回暖"呀, 全都係托市托出來咖咋, 即係, 我JJ仍然提議大家, 老逢回市呢, 就要立即散貨呀, 呵呵呵, 契弟走魔呀.

好啦, 我JJ一向有情緒低落呀, 我真係希望我講到咁好笑, 下年個大龍鳳唔會令我更加情緒低落啦, 我最怕係加記一出街, 就見到D人個個愁眉苦面, 攪到我都情緒低落.


沒有留言:

張貼留言