2019年6月25日 星期二

唉..... 我真係唔想金仔升.....

我最唔想見到的事件出現, 金價升穿1400美元..... 今日升左23元....

我買金仔只係用來買個平安, 唔係用來謀利, 我JJ已經夠洗夠用夠食夠著, 實在希望這個世界平平安安, 大家開開心心咁過日子. 但金仔升, 即是代表, 勢將走相反方向囉.

前幾日, 老美無人機俾波斯地毯個老闆打左落來, 老美當奴友係臨開戰前叫停..... 原來戰爭只是從我們身旁擦身而過.

如果要我JJ估 G20會點, 我諗..... 開會就一定會開, 就算傾唔掂數, 都會被講到吹到好好..... 一切都推到下一輪的會談當中, 現在做好公關和氣氛先, 遲D再算啦. 

唉..... 突區又會點? 班學生哥如果繼續出來遊一遊, 突區政府都會由得佢地, 最重要係唔好俾集大大係當奴友面前..... 唔好睇! 不過, 無人會被佢地叫落台, 無人會出來為到"定性暴動"而道歉. 現實是, 太大太快的改變現況, 未必對一眾港有好處.
 








沒有留言:

張貼留言