2019年7月19日 星期五

係外國, 真係有D同胞係唔抵幫咖!

前幾日我係我這邊搭地鐵, 大家都知道, 有些60-70年代起的地鐵站, 未有電梯, 要行樓梯嘛!

見到有個大6伯拖住BB車落樓梯, 我見到佢咁狼狽, 我就埋去幫佢抬一邊, 等佢BB車裡個B安全D, 等佢唔洗咁大壓力而引起心臟病或中風.

個大6伯旁條個大6妹係BB車上攞起部IPAD, 初時我估佢想減少重量. 

點知我一拿起BB車果一邊, 發現好重, 個大6伯仲要雙手來提起BB車, 我見到咁重我一隻手抬BB車, 一隻扶住欄杆咁行落去. 

最激氣係我見到BB車個B係好大個, 可以自己落地行果種歲數. 再問個大6伯, 點解咁重, 點知佢話有2大包米呀!

我才意會到, 果個死鬼大6妹攞起部IPAD, 唔係想減少重量, 而係怕跌爛呀! 妖..... 

其實, 這2個大6人, 一係果個大6伯唔用腦, 一係果個大6妹唔負責任, 有乜理由唔拖個B出來行? 有乜理由先顧住部IPAD? 有乜理由買2大包米仲要推住個超齡大B? 

下次我見到大6人, 我都會睇清楚才去幫手, 幫著這些人, 實在係鼓勵D人做人做事唔負責任.

PS: 果個大6伯, 同我父親差唔多年紀, 我已經唔再俾我父親攞任何重野, 唔俾佢做任何粗重工夫咖啦! 我現在仲未識做果D野, 我只會叫我父親係旁邊教我點去做, 由我落手去做, 絕對唔會俾我父親搬米這種咁重的東西. 唉, 這些人做人兒女, 實在太過份了, 佢老豆咁老, 俾佢抬咁重D野, 實在不孝到極點. 所以, 我搬完後, 刻意去黑了掘住個大6妹好耐, 正人渣呀. 自己生兒女, 唔好好教佢敬老, 仲要咁來搵自己父母笨, 頂佢個X啦!

這個又令我想起以前唐人教會果班大帝, 嘿, 做人唔負責, 他們做父母縮骨, 兒女也縮骨, 攪乜野老人服務呀? 嘿, 大罵其他人唔夠信心唔夠愛心! 嘿, 這些人全都係係度阻住D負責任一心慕道的人, 返教會敬拜神, 可恥!

1 則留言: