2020年10月3日 星期六

人到左財務自由, 會否"沉淪"? 失去創意?

 大家, 下邊這個視頻呢, 係講..... 一個動物學家實驗, 做左一個白老鼠天堂, 內裡的老鼠不愁吃喝, 還有十分優化的居住環境 - 恒溫通風/專人清潔, 排除任何威脅老鼠的因素, 可以自然老死. 天堂設計到可以容許繁殖到3千8隻, 他們放左4對老鼠入去, 擺到明, 去模仿諾亞方舟後的人類社會!

 


結果係, 老鼠有山頭主義, 老鼠天堂裡不同區域, 慚慚出現不同族群, 就有不同出生率, 之後變成大家族去擠壓小家族, 更續陸形成失去對異性興趣, 繁殖到2千時, 數目就開始往急速下滑, 直到最後一隻自然老死. 動物行為學家就說, 這是行為沉淪.

嗱, 一睇這個, 好多人就會想起我JJ這些獨身而又財務自由, 住係加記居住環境寬敞的人仕, 看來..... 恐怕D教會人仕最會咁想! 哈哈哈, 第一, 我JJ唔係老鼠困係"天堂", 而係天大地大任我行; 第二, 我JJ財務自由後, 仍不會坐著吃閒飯, 每天都會做很多平常人唔識做或唔肯做的事情; 第三, 我一向都沒有丟失我的創意, 一直用著自己的創意, 創造新的價值和財富, 益人又益自己, 還去創造人與人之間那種快樂和諧感覺; 第四, 我結唔成婚, 係因為我適婚年齡時, 俾班混人阻住左, 現在生兒育女無問題, 但我已經無咁好精神來教好子女, 唔能保證子女教得好, 生來做乜呢? 又唔係好似以前班混人咁, 生埋生埋來麻煩其他人? 其實最沒有生育權的, 就是這班不做好自己本份的混人!

看完上邊視頻, 人真係可以好似老鼠咁, 得過且過下而沉淪! 失去夢想! 在原罪裡墮入不能自救的地獄. 不過, 人不是老鼠, 人可以作自我選擇, 不單有高尚情操, 如親情, 友情, 愛情, 更有擺脫沉淪的救贖. 

可惜的是, 很多人入去教會, 不是去尋找那個赥罪而令人自由的大能, 而是一心去定人家的罪, 當然, 救贖在這些人身上, 就起不到任何作用, 如果這種人成為教會骨幹, 還會把其他人一起拉落水, 一起墮入永不翻身的沉淪當中.

 



2 則留言:

  1. 廣東話的文化中, 大多用 影片 ,台灣也是. 視頻 則是中共自創用字, 由近十年開始入侵中文字語系文化.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果10年前, 我會寫影片, 但現在人人都講視頻, 咁我唔係跟大隊囉!

      語言呢, 無分對錯用詞, 最重要講到別人明白囉!

      我去學煲冬瓜和法蘭西話, 都係同一原因, 講到別人明白囉, 無對與錯呀,

      刪除