2021年6月22日 星期二

哈哈哈, 我JJ係咪有政治觸角呢嗄?

話說我JJ一向放左D衫褲係香港親戚果度喎, 咁, 大家都知道啦, 我JJ D 衫褲係外國買嘛, 當然有D係大膽前衛左少少, 其中有件呢...... 啊..... 上邊寫住 REVOLUTION 喎! 一直放左係香港親戚度嘛, 本來都相安無事, 我返來香港都有攞來著.

咁, 我親戚又好鍚我咖嘛, 佢雖然唔知我幾時會再回去探佢, 但佢成日攞我放係佢果庶D衫褲出來洗洗佢喎! 

自從2014年佔中後, 我JJ就感到, 再放這件衫係佢果處, 可能唔太好嘛, 就攞番來加記係屋企著囉! 真係會驚住佢攞出來洗乾時, 佢會有麻煩!

 

好啦, 不幸地, 真係俾我JJ 驚青驚到變成真了, 昨天旺角快富街一個住宅單位外的晾衣架, 被人發現掛上寫有「光復X港,時X革命」中英文的旗幟. 警方到場在單位內拘捕一名男住客, 以涉嫌發表煽動文字, 被扣查起來.  


 PS: 好啦, 以後我JJ都唔敢再返來了, 雖然我從來未出過來佔路, 也沒有叫過"光時"口號, 也沒有參加任何活動. 最多只係2014年返來香港時, 見咁多人坐澌係夏角道果度, 我走去睏係度, 影左幅海棠春睡圖, 就係咁多之嘛! 

係呀, 我JJ現在真係好很驚呀! 我以後都唔會諗住回來洗錢, 唔會諗住回來生活, 更加唔會想將D錢錢放係度了! 我將來釘左蓋之後, 都係會將未洗完D錢, 俾澌我係這邊的侄仔侄女, 佢地唔要時, 我捐澌俾我這裡D慈善機構, 一定唔會將D錢錢放係果D令我好驚青的地方!

其實, 我JJ有時係搵自己笨, 比其他人早左5/6年來驚青, 唉, 簡直係自己攞來辛苦呀! 如果只係比其他人早幾個月才開始驚青, 咁就真係唔錯呀!
 


沒有留言:

張貼留言