2021年12月13日 星期一

壞車了, 要落手整整, 哈哈哈......

車子沒有揸差唔多2個禮拜, 今天車子撻唔著火, 初時還以為是火咀太污糟, 但換左新火咀後, 仍舊打不著, 最後用別一架車, 搭條過電電線去 BOOST UP 試試, 試一陣間才撻著了(話澌火咀濕左少少, 要轉動一陣才著火), 才想到車電池要換了, 再出去揸上HIGHWAY, 俾車電池充電, 希望明天揸去車房換電池時, 可以一撻就著. 現在真有點患得患失感覺, 

以前疫情前, 如果修車修得耐, 車房會借架車俾我揸返屋企, 但現在疫情下, 無車借, 我要留係車房等, 如果架車要整好耐, 就要自己搭巴士回家, 等整好再搭巴士返去攞車. 

講俾大家知道, 疫情之前, 一切都好方便, 俾錢就拷掂了, 現在煩左好多. 我見到咁煩, 本來定期驗車都無去做了. 

上次我係CLUBHOUSE 的港人組內, 為左給其他人信心, 打下氣, 我就同其他人講, 係外國自己落下手, 一切會好容易. 其實, 現在患得患失的心情係最無癮啊! 

希望明天攞車去整時, 都只係電池有問題, 一切順利下, 唔洗整咁耐, 唔洗要自己搭巴士回家吧!

我還想換埋別一架車的電池. 哈哈哈.... 算啦, 錢係攞來洗呀! 當係財可省去麻煩!

1 則留言: