2022年5月26日 星期四

原來人年紀一大左, 消費的心情都會唔同左!

以前, 後生時, 一見到D野平或減價, 就會去買, 因為諗住終有一天會用得著.

但係, 現在回想, 真係有好多野買左, 放左係度好耐都未用到喎!

我自己就越來越宅了, 越來越唔想出去, 可能係2年幾疫情封鎖吧! 

現在雖然還可以著 30" 褲頭, 但一部份的30"褲已經著唔落了. 我諗我只會越來越宅, 越來越少出街四圍槓, 就唔會點再瘦返, 現在已經唔岩著果D褲, 就更加唔洗旨意會有機會有日再著得番囉. 

昨天才把D唔岩著D新褲, 攞哂出去捐俾人. 就發現了, D野買左, 我就唔一定用得著喎. 

不過都好的, 以前環境無現在咁好, 見到D野平或減價, 就會買, 因為驚住遲D自己無咁好景, 還有驚D野無減價. 

但係家陣, D野貴D都無問題, 真係唔會幾個月著爛一條褲, 到要買時, 我才去買囉. 無必要買定先了. 

係咖, 世界經濟差左, 係因為人口老化, 人年紀一大, 就唔想再消費, 唔需要人家的服務. 



沒有留言:

張貼留言