2022年10月3日 星期一

網絡年代下, 以前好多謀利活動, 都變得唔洗再做了!!

今年我屋企唔搭雪蓬了, 簡單一D, 請剷雪公司來剷哂全條車房路, 將車泊入車房就算了. 

既然將車泊入車房, 就唔再放2部車入去, 因為會潮濕D, 車又生鏽得快D, 所以就將最舊部車賣出. 

初時, 我去唐人街飛髮, 口多同個理髮師洩露了, 點知果個理髮師叫我留部車俾佢朋友.

好啦, 我就十分誠實咁一五一十寫底我部車的實況, 俾佢朋友睇.

點知佢2個朋友來到一睇, 一唱一和, 就話我部車有鏽同埋有過交通意外. 我初時都覺得奇怪, 唔通我部車放係度唔揸出去咩, 揸出去就會有鏽有交通意外, 我諗, 總之唔係大鑊撞到車架變左型, 部車仍然實實淨淨, 車門開閂無問題, 無野移位, 咁...... 唔係得囉.

而且, 我已經俾左友情價, 講明對方知道, 我開價平左1成. 

但係這些人心裡無好念頭, 佢地將我架舊車, 好似新跑車咁掟彎掟到嚮胎, 返來後就再壓價2成. 

嘩, 咁, 即係唔係友情啦, 我初頭都唔敢肯定佢地係咪收舊車來高價轉賣果D人, 我減到距離對方壓價的一半價, 佢都唔同我回價喎, 咁....... 這些人即係來混吉, 存心來壓價. 

本來我都唔急賣, 但係我好想肯定我開個價, 係咪友情價, 當日我上網開高友情價1成, 點知唔洗一個鐘, 我電腦就叮叮聲嚮, 收到近50個回應, 我見咁, 就唔理住, 做左自己其他事先. 

幾個鐘頭回來, 我見到近200個回應, 其中10個提價高多1成, 有2個提價高多2成, 就打電話俾果2個來睇車, 當日先來果個話...... 即刻去車行吊起部車睇真D, 找到有毛病(係剛才果個收舊車佬的好事多為, 專登淨爛我D野), 我就平少少賣出.

最後成交價係我網上開價高1成, 係早前的友情價的2成有多, 比果個收舊車佬壓價高4成. 

其實, 我諗我可以用比原本網上第一口價, 再叫高4成價(這個必定比收舊車佬出賣價仲低, 即係收舊車佬穩賺8~9成), 講價後再用原本網上第一口價高2成來賣, 不過, 都係差左1成姐, 算啦, 我JJ這些投資人, 係永遠唔會賺盡最後果分錢, 總會留有餘地, 見好就收手, 唔會好似D收舊車佬去到咁盡.

大家可以睇到, 網絡年代下, 以前好多謀利活動, 都會唔洗再做了, 收舊車佬就係其中一個, 這些人越係生意難做, 越係會出埋D旁門左道招數, 我總算見識過了. 不過, 這些人就算今次做得成一單生意, 將來的生意只會更難更黑人憎. 生活只會更艱難更大鑊.

下次我再去飛髮, 真係要同個理髮師講講, 叫佢勸勸佢朋友, 趁仲係後生, 就唔好入這行了, 係會誤左佢自己一世人咖. 

PS: 這些收舊車佬的旁門左道招數有效, 係因為對手心裡虛怯, 一開始就有心隱瞞部車的問題, 但係係我面前唔會成功, 因為我是個誠實的人, 而且我開左友情價了, 實在賣左人情了, 沒有欠任何人情, 也沒有什麼理虧. 

以上這些一切, 我都係係我以前果間唐人教會裡學回來的, 想用GUILTY TACTIC, 實在令人反感, 也只會令人望而卻步, 間接令到沒有人真心入教會尋求神和福音. 今天這些教會人仕, 如果落得大大鑊, 都係究由自取, 與人無由, 想有神祝福, 就唔該唔好令人對教會望而卻步!!!!!!!

現在百物騰貴, 生活開始迫人了, 加記這裡罪案率上升, 去唐人街食野時,  遇上有流浪漢騷擾客人來施舍, 用客人買給他的外賣來REFUND. 其實, 咁樣對間餐館好大傷害, 客人心煩不但止, 仲會懷疑間餐館再用退回的食物, 給其他客人. 我相信, 這流浪漢係唔只去一間餐館咁做了, 唉, 生意真係難做呀! 天氣快要涼返, 一到凍時, 餐館D生意都會少好多, 但這些流浪漢生活卻更難, 就會更想去照版咁做. 今年冬天, 可能好多人都唔容易了. 

來緊見到的, 只會係人們更艱難的歳月, 真不明白, 點解果個牧師會講, 越艱難越多人來教會, 真係想問問, D人係咪真係入來教會慕道信耶穌先? 我諗, 真係心裡慕道D人, 就會係生活無咁緊迫時, 人生有餘閒時, 捉緊機會入去教會慕道, 到唔好境時, 就唔想去做到好似去麻煩教會咁.


4 則留言:

  1. >> 唐人街食野時, 遇上有流浪漢騷擾客人來施舍, 用客人買給他的外賣來REFUND

    不明白,流浪漢點可能堂堂正正行入餐廳騷擾進食中的食客?
    另外,客人給流浪漢買了外賣,他們憑什麼藉口去要求退款?話唔啱口味,還是放隻死曱甴落去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加記可能有少少唔同, 法理上, 打開門做生意, 係唔可以拒絕任何人入內, 這裡更加保護消費者, 消費者有權REFUND, 不過, 熟食或冷藏食物, 係有權拒絕REFUND的, 這個店家唔知道.

      刪除
  2. 買賣二手車的,在英國都是聲名狼藉,與地產經紀及double glazing salesmen齊名。
    混吉壓價之餘仲要整爛你部車(如果真係有下次,最好用攝錄機影低,最少有證據追討),真是豈有此理。如果換咗係我就唔會咁得閒教精佢囉。
    飛髮佬的朋友是否中国人?如果係的話,你應該知道十個有九個係搵港燦笨㗎啦。以後最好都係搵過第二個人飛髮啦。佢群埋啲三教九流的人,又知道你的底細(來過你屋企睇車),我會覺得危險咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 飛髮師係講廣東話的台山人, 人是很好的, 一向關係都唔錯咖. 我估果個係佢老公或家中的兄弟, 跟住個做開買賣舊車的老屎忽, 出來學入行, 這些門業唔做好過做, 盞誤左佢一世人. 睇車唔係係我屋企, 我揸出去俾佢地睇車.

      刪除