2023年6月6日 星期二

唔好係度齋等個市調整呀, 還有個別股票在調整嘛!

我JJ有個習慣, 就係等個市大調整來入貨, 只是大調整呢, 10年都唔慌一潤呀, 上次2020年疫情時果個調整呢, 我只出左1/3力. 果時, 又真係唔多肯定幾時到底, 如果果次繼續跌呢, 我諗我會繼續入咖. 只是老美政府宣布救市時, 我只用左1/3 力去入貨, 個市咁就彈起了, 我這種人係唔會去高追的(唔會寧買當頭起), 只會見跌就入貨囉.

咁, 現在個市係都唔調整呢, 我當然唔會坐係度等運到囉, 我當然會繼續入一D跌得甘的股票呀. 

近排我入左 PLTR, MMM, TRP, 第一隻係AI股, 買果時係AI低谷, 現在彈左了; 第二隻大家都知係3M, 做化工物料行業, 是不可替代的生意, 只是佢近排俾政府告, 咁佢股價跌左一半, 我係佢差唔多低時, 入左貨, 前幾天官司SETTLE 有望, 彈反番起頭了, 佢股息有6%呀; 第三隻係油管, 佢現在起緊新天然氣管但超支, 比起2020年通行都跌時, 佢現在跌到仲要低~10%, 而且有成7%股息呀!

好啦, 無大調整時, 我就睇下D好公司大公司有無壞消息囉, 見低就入D囉! 都係果句, 買係度等佢升囉, 而且除非AI股外, 其他都有不錯股息, 大有能力去等呀. 

都係果句, 投資注意風險, 只是承受風險呢, 各人而異, 不可一概而論, 而我又不是專業人仕, 唔識點同人評估投資風險,  所以, 我只係分享我買左D乜, 並不是在推介任何 BEST BUY 囉, 大家就咪誤會了. 

還有, 最近我有隻初創藥股, 就快攞到審批來上市新藥了, 不過, 大家咪以為我JJ又大富貴了, 都彈唔起得太多呀,  相比2020年油價幾皮時入的油股, 利潤差天同地呀. 不過, 我都係想造福人們, 有新藥就有新方法去醫到更多病患, 我自己都心裡滿足的.

賺錢是好的, 只是單單錢多係無意思呀, 還要睇下有無造福到社會囉! 令到別人受惠得益. 

我都算心裡開心的, 有新藥醫病人, 比起我自己去讀醫科做醫生去醫人(我恐懼血肉呀, 做唔到醫生), 都是同一果效的.

 






2 則留言:

  1. Ching同路ah, 我都分段加MMM, TRP!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係分段, 我果係再跌再買, 不過, 睇落都跌得差唔多, 無乜向下空間.

      刪除