2018年2月1日 星期四

哎吔, 嚇得我騰騰震

上星期我這邊加記發生了中東大話妹, 謊報在港人聚居的仕嘉堡, 被亞裔男子襲擊和剪左回教頭巾, 攪到加記傳媒和政客直指我地一眾華人, 我這邊滿地可班國內同胞都好慶, 就組織左遊行. 其實, 我真係怕佢地攞左國內文革的樣版, 在加記這邊攪斗爭. 好彩佢地遊行人數唔多, 膽唔夠壯, 當中的好事之徒, 就攪唔出花樣來. 如果唔係, 真係有可能殃及池魚呀, 嗚嗚嗚.......

只是我有個這邊網友, 去參加遊行後, 返來同我講, 我個樣好似那扯大旗個攪手, 我一睇, 我有邊忽似佢呀? 諗緊, 人們的想像力真係奇怪, 竟然把兩個咁不相干的人, 扯在一起. 其實, 我真係好驚咖, 驚這條友仔將來上電視講錯野, 得罪左大群人, D人就入哂我數, 以為我係佢. 

其實, 以前都有西人講我這些係 POPULAR FACE, 我地香港人一直都無特別稱呼咖嘛, 後來有國內來的朋友講, 我這個係大眾面喎! 咁, 即係好, 一話唔好呀? 車, 就算話我似李+X, 我都無著數姐, 仲容易俾人標蔘添呀! 

記起, 我2014年回港, 巧遇佔中佔到去旺角, 我好奇走去昅昅..... 我發覺身邊D人都好似我咁, 無所事事係度昅, 但我係回港探親渡假嘛; 就聽到旁邊班黑實勞工講, 佢地因為佔中, 貨車入唔到廣東道一帶的五金舖, 變成無工開; 突然間, 有男人係我耳邊大聲講: "乜佢咁似周X康果個木咀." 我睇來睇去, 身邊班友全都是黑黑實實, 有邊個白白淨淨呢? 除左我...... 噢...... 大佬, 君子不立危牆之下, 都係快速走人, 點知身後那班人仍然跟住我後邊講: "靚仔咪走呀, 企係度呀, 我地有野同你講呀!" 行多幾行, 迎面迎來幾個阿SIR, 班友才沒有跟住我. 

有時, D人都傻左咖喎, 我年紀大過果個周X康咁多, 咁都認唔出, 肯定佢地有齊近視+散光+老花呀. 不過, D人見我白白淨淨, 喜歡攪事呀嘛! 這個才是最危險的! 所以, 現在有人話我似那個遊行大陸攪手, 我真係好驚呀! 我係加記忙左咁多年, 才有安樂日子過, 真係唔想又要搬竇呀. 

PS: 以前那間華人教會都有人講, 係某某不良地方, 見到我喎! 哈哈哈, 雖然這單野攪左我十幾年, 但始終都係殺傷力最低的, 最少還未到人生安全受到威脅. 不過, 自從旺角佔中後, 我都唔會再係遊行示威時去趁熱鬧了, 原來有危險咖!


12 則留言:

  1. 係呀, 我成日同老公講唔好太八卦, 唔好去睇熱鬧 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 尤其佔中, 攪到好多人無工開, 無錢搵, 就真係火紅火綠.

      刪除
  2. 似周生都幾好,幾靚仔wakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個呢, 周生都只係算過得去咋喎.

      刪除
  3. 在外國人眼中,所有中國人都一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又真係好岩呀, 但有些外國人, 都會認到我的.

      刪除
  4. 哈哈,popular face,隨時俾人點錯相打鑊甘

    回覆刪除
  5. 真係要小心,被人認錯而被打就唔好啦!

    回覆刪除
  6. 原來大眾樣真係有d危險...

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭好危險呀, 不過, 如果有個女仔同我一齊行, 就會好D.

      刪除