2018年2月15日 星期四

環保情人節

我見我去的單身微信群, D男女一潭死水咁, 攪唔起來喎. 

我就同D男仔講, 唔洗怕, 今年情人節真好, 送花俾人如遭到拒絕, 仍然可以循環再用, 立刻可以轉化做年花, 一D都唔浪費!

又同D女仔講, 咪係度扮哂野話年廿九大掃除啦, 妳地有幾可咁神心呀? 在這個有打機無異性的年代, 有男仔送花俾妳地, 應感到無上光榮呀! 再唔係, 妳地如果唔滿意個男仔呢, 大可以叫我來幫你回收改造到做年花, 我打印張揮春放上去遮住個男仔個名, 咁唔係變年花囉!

PS: 在這個有打機無異性的年代, 竟然有個男仔話, 今年租個情人回來. 噢..... 其實我真係有勸佢好好地找個女友回來, 不過, 這些人那會聽得入耳? 快去打機打死佢啦, 死靚仔!

我明白的, 這代女性比起我那代的女性, 真係苦命好多咖! 不過, 都唔使連我JJ都環保埋咖, 我明白的, 情人節時有好多女仕希望有人約, 只是我已經超左齡了啊, 我無福消受了. 不過, 唔怕, 現在這代中國女少男多, 女仔一定嫁得出.

一切苦厄, 皆因為人的錯誤觀念所引起, 我那代的女仔, 錯在誤以為"靚仔最花心最無本心", 偏要來嚴懲我這個大壞蛋, D教會人仕又來推波助難; 這代男仔錯在只會打機, 仲記起以前間唐人教會有牧師都係打機狂, 嘿, 當然教出來D年青人就會..... 不過, 事後才來做環保修補, 就只令人更傷心更難過.




3 則留言:

  1. 今日年三十,祝你新春快樂!

    回覆刪除
  2. JJ兄、送雞迎狗、財源就手、團圓快樂、鴻運當頭。

    回覆刪除
  3. 咁我都祝JJ哥蜜運成功^^

    回覆刪除