2022年4月11日 星期一

做乜呃人? 老實做人不好嗎?

以下這件案件呢...... 我JJ有幾個想法啊!

1. 案中男主角, 背後有老闆, 佢只係一個顧員, 背後老闆和佢手下果班人, 一定好唔掂, 要急住搵快錢來養人.

2. 如果真係只呃到4億, 就真係無乜油水, 話哂又要租3間豪宅又豪車司機保鑣又咁多擺設, 又出動咁多名星代言. 可能好多受騙者啞仔食黃蓮, 唔敢出聲. 

3. 一個月有8%回報, 哈, 就一定唔會係撈正行, 偏財就唔係個個月有錢派回來, 更有可能投資者成為偏財的收入來源吧!

大家如果有天移民, 又或遇上環境翻天覆地咁變, 大家就要小心被人騙錢. 不過, 被騙後, 總不要以為騙人果D人好好搵, 有樣學樣呀! 大多數騙人果D人, 都唔會有好結果.

曾經見過一個人, 呃到唔少錢, 但一切都洗哂係裝潢上, 無咁多碼頭點呃到人? 碼頭樣樣都要錢呀! 到最後, 佢借高利貸, 更加變成入賭場去"博殺"! 唉...... 當然就泥足越深陷! 走路了事之後若干年, 窮到...... 還要避開舊日的襯家! 左閃右避, 當然臨老都唔會有餘財防身囉!

老老實實咁做人, 投資係D生意長有長做長賺錢的地方, 慢慢慮積財富出來,  人生行落去, 只會一天比一天好, 這個是我JJ來加記後的體會.

多年前, 有人話要成立華人老人服務中心, 其實, 老人靠人來幫, 不如老人自己後生時自己盡責, 多儲錢, 老來入間有個體面的老人院, 也教會自己子女盡責去幫幫父母, 這個才是最應該做的事.  真不知道..... 華人老人服務中心, 能幫上什麼? D人會否更不負責任, 又或引發騙案? 那就不知道了. 

我JJ多年前就收過一封咁樣的邀請加入信, 信中仲話如果現在唔加入, 將來就不會有人理會! 哈, 真係多謝發信人咁睇得起我.... 

但我對那些不做好自己本份的人, 又或有心呃人的人, 我自己無意行近佢地. 總之, 做個好人, 唔好行近果D麻煩友, 就係人生幸事了. 

PS: 可能係2019年夏天吧, 有次我JJ去完遊樂場玩(好似香港迪士尼果D), 出來時見到片中謝小姐+佢老公張生喎, 拖住個仔, 可能想帶個仔入遊樂場玩, 係門口見到我, 就來一輪咀咁話間遊樂場門口好殘. 

哈哈哈, 大家都知道阿張成日做古惑仔, 咁佢當時個款又好似古惑仔嘛, 又一輪咀同我講廣東話, 我第一唔記得佢係乜水, 第二, 佢一輪咀我一時間聽唔明, 第三佢個款嚇親我, 我立刻走開!

後來坐係巴士上, 才記起佢地係謝小姐和張生, 哈哈哈, 我就用廣東話提醒佢地攞飛, 來轉乘其他巴士和地鐵. 所以, 果款唔好似古惑仔係好重要.


沒有留言:

張貼留言