2022年4月26日 星期二

原來 DOW DOW 已經由最高跌左1成.

其實, 如果這是個調整(通常調整係10-15%跌幅)呢! 咁就真係差唔多了. 

不過, 會否有一系列調整跟住來? 這個極有可能, 看來未來一年裡, 可能都係成鋸齒型咁下滑囉!

跌D升D啦!

如果大家問幾時入市呢! 我JJ就真係無水晶球咖喎! 

我JJ反而傾向觀察個別股票的走向, 好多Tech 股都跌得好甘! 已經從最高位跌左75%, 真係幾吸引, 問題就係這些TECH股會否不再係高速增長股? 變成有如其他傳統股咁? 如果係, 就唔值咁高價, 咁高PE啦!

其實, 入貨呢, 跌得咁甘之後, 再加52星期或2 年最低位, 之前又係行內龍頭股, 大約都無乜走雞了. 只是我JJ咁入貨法呢, 百分之99.999 情況下, 我都仲係一買就跌咖喎! 

相信我JJ一來無橫財命, 二來我無水晶球, 三來我只是街邊二打六, 係要靠時間耐, 夠耐性才有錢賺了.


沒有留言:

張貼留言