2022年7月11日 星期一

現在見到有人開始執汽水罐來維生了.

前幾天去超市, 見到有東方人從自家私家車上, 卸下幾大黑色垃圾袋的汽水罐.

本來都無乜野的, 有D人懶, 好耐無清走家中汽水罐, 但係一睇垃圾袋十分殘舊, 看似已經用了多次, 即係...... 佢地收集街上公眾垃圾桶內的汽水罐, 拿來超市換錢. 

疫情下, 佢地這樣做..... 都見到佢地戴上口罩和護面罩. 

本來我都唔覺驚訝, 都無乜野, 好過人家坐係度無所事事..... 有D世藝都好.

只是不相襯托的, 他們的車子係 3~4年新的INFINITI, 很新很貴, 用來咁攪法, 就有D叫人唔知點. 

相信佢地就唔係搵世藝來做, 而係突然有經濟難關, 可能唔只有樓按, 仲有車會要供. 

聽說現在好多同胞斷哂佢地由老家來的經濟來源, 這個就真係好令人擔心了. 因為, 就會見到好多人的生活開始沉, 而且會令好多人互相拉扯牽扯, 人與人之間的關係會差左. 

我父親成日勸我, 唔好理人地, 但求自己做好本份, 過好自己生活就得了. 

咁又係, D人自己唔好好地處理自己的人生, 係佢地自己的問題, 就係佢地自己做錯了. 

見到咁情況, 我心裡對以前去開的那唐人教會, 心裡打了個突, 內裡必定會有些人大大鑊了, 現在才是經濟開始向下走, 唉, 還有漫漫長路走下坡, 將來只會越來越多人出現問題. 

對於我來講, 面對和解決自己的困難, 並不難, 唔去理會其他人, 也不難, 但這個是否透視日後我地港燦會否咁樣? 尤其當突區對外的錢路一下斷左.

所以, 都係.... 本地資金鏈獨立, 本地收入足夠支付本地的開支最要緊, 唔好靠突區老家來的資金過日子.

 


沒有留言:

張貼留言