2022年7月21日 星期四

究竟係..... 貧窮限制想像? 還是..... 富貴限制想像?

好多人講人係二世祖, 更有含住金鎖匙出世, 仲有係富不過3代的說法..... 

好多人又講, 只有出身貧窮的人, 才會發到圍.....

其實, 我JJ認為眾生平等, 有錢人, 窮人..... 機會都係均等...... 沒有貧窮或富貴會限制想像的道理.

咁, 係乜野限制人的想像? 

就係人對貧窮或富貴階層的認知, 限制了人的想像吧!

點解會有二世祖? 因為二世祖自己對自己的認知, 限制了自己的想像和發展嘛!

二世祖以為自己一定要官仔骨骨咁出街, 一定要著名牌, 一定唔好失禮自己家族! 

乜...... 有錢人唔可以搭巴士嗎? 唔可以攞住環保袋去街市買餸嗎? 唔可以去咩背囊窮遊嗎? 唔可以係自己家族企業內做掃地工人嗎? 唔可以去買減價衣服物品嗎?

好多一出世有錢的人, 人生發展平平, 實在因為佢被地自己對人生和世界的認知所困. 

同一道理, 出生貧窮的人, 也是被自己對人生和世界的認知所困, 乜...... 窮人唔可以去接受更好教育嗎? 唔可以受到別人尊重嗎? 唔可以取信於人嗎? 唔可以有平等發圍機會嗎? 唔可以做個有用的人嗎? 

曾經有朋友同我JJ講, JJ你一出世個樣就容易被人接納, 咁又係咖, 這個係著數少少的. 最少, 我JJ係加記魁省, 任何人問路, 總會先來問我..... 唔會因為我係唐人, 受到忽視. 

其實, 道理好簡單的, 自己心態決定了自己的外貌和命運, D人下下怕麻煩, 人家來問路, 唔答人擰歪塊面, 久而久之, 心態就會改變了自己給人的印象. 

好簡單咖咋, 人家問路時, 見到我JJ友善咁微微笑, 人家心境會放開好多, 即係..... 自己的命運會唔同左. 

又係好簡單咖咋, 人家選擇來問我JJ路, 即係代表我JJ有親和力, 機會容易找上門嘛! 咁, 我JJ機會又真係比人多喎! 人生真係順境好多!

PS: 多年前, 去果間華人教會裡, 有好多人見到人時, 就會面黑黑咁, 慌死自己有麻煩咁. 咁, 心態決定一切, 見到人面黑黑, 乜機會都會走鬼哂啦! 人生點會順境呢?  

其實, 我JJ被人形容為..... 含住金鎖匙出世, 實在係因為我一見到人, 就會微微笑來釋出善意, 果種自信, 總會令人以為我係有錢人, 查實, 我JJ又唔係揸BENZ/BMW, 又唔係著到身光頸靚, 更唔會貼張銀紙係額頭上, 哈哈哈.....


沒有留言:

張貼留言