2022年7月19日 星期二

為何來緊的衰退過後, 復甦將會是十分緩慢?

主要因為世界唔同左, 基本上是因為世界兩大勢力傾唔埋欄, 老美作為世界主要通用貨幣的發行國, 係唔會再好似以前咁去放錢, 以前仲可以算係傾得埋欄, 放錢出去就令到大家彼此經濟都會做大做強. 但係一到敵對狀況, 老美當然係想用非軍事手段弱化敵方, 收緊銀根係其中一個手段, 限制技術出口又係一個手段, 當然叫自己友唔好再投資係敵方, 又係一個手段.

前幾日, 微SOFT 果個 BILL 叔叔公開講, 好睇淡未來, 佢無講明係因為兩大勢力傾唔埋欄, 但係言下之意, 大有直指當下世態再沒有彼此緊密合作. 

大家咪以為傾唔埋欄, 係短時期內的事, 遲D就會有計傾! 再唔係好似發九陸肆之後咁, 過多幾年就傾得埋, 仲源源不絕的訂單和商貿. 現在這個趨勢講緊....... 無番十年廿年都轉唔到勢呀, 任何人如果諗住10年8載就可以轉勢, 我覺得這些人過於樂觀囉!

家陣熊貓國體積太大, 老美再無能力用經濟和貿易來誘使其舉國政策變得友善. 相反, 老美看到越來越不友善.  用經濟和貿易作誘使的手段, 已經被證實行唔通了. 

所以, 歐美經濟減去14億生產力, 就算多番其他生產力如印度和印尼, 都無補於事, 而且, 印度和印尼同熊貓國, 比同歐美, 有更多更大的協同效應, 佢地只會越走越埋, 而唔會走左去幫歐美. 

投資對我JJ而言, 將會係越來越保守, 唔會再諗住好似這廿年咁, 咁快有成績睇. 現在開始, 每年收D息回來, 夠生活後, 儲到果D錢+資本增長, 夠抵消通脹, 咁就已經係大贏家. 

當世界上沒有平錢時, 大家叫我JJ加大碼去買股, 都係咪攪我了, 係咪? 我JJ這個 SMALL POTATO尚且如此, 更何況係大商賈, 大投資家呢? 當然係一個縮字缺啦! 仲洗問?


 



沒有留言:

張貼留言