2022年8月11日 星期四

港人在海外文化傳承~~~~ 必需..... 也是必然!

 係咖, 文化傳承是十分重要呀, 為何? 

就以我JJ咁講, 為何在脫離自己根的外國地方, 生存到咁耐? 主要因為我有一些從港人文化而來的強項, 係我有, 人家沒有, 又或人家無咁注重囉! 就係這些港人遺傳的特點, 令到我人生可以繼續前行. 

不過, 有好多人與人之間共通共有的優點, 我地港人移民後, 就一定要發渾得淋漓囉, 如友善, 求知, 求真, 主動去溝通, 守諾......

大家千祈唔好去用一些次文化來區分誰是港人, 沒有義意的, 我JJ懶得睇金庸小說, 不能證明我唔係港人嘛. 

又或大家唔好..... 認為排斥當地文化, 就會保留自己港人的文化, 這個係錯覺來! 相反會令到自己茫然不知前路, 了解人家文化, 才會知道自己前路怎去行. 我JJ親身經歷說給大家聽, 保留自己港人文化之餘, 也能夠生活在人家文化之中, 兩者可以並存.

相反, 拋棄自己港人文化, 以為浸淫在西方文化中, 這些人一定撞板, 因為只有對自己文化認識通透, 才會更容易了解人家的文化, 一找到共通點, 就會好快理解到人家文化.

 


沒有留言:

張貼留言