2022年8月24日 星期三

我太低估美加的經濟力了.

 2018年時, 都估到會脫鈎, 只是當時我估三五七年後, 才會見到有幾大鑊. 

當然, 2020年COVID-19令到一切都更大鑊, 一切更早來到.

現在再睇清楚D, 美加經濟無乜受損喎! 反而另一邊的現況, 比我想像中更大鑊. 

現在我這裡市面好好喎, 商場空置率, 比疫情前要好很多, 很多餐飲店都排長龍. 

不過, 購物就差左, 好多公司都庫存多左, 商家唔敢再訂咁多來貨. 如果要講不景氣, 就係商品庫存和購物這方面的產業不景. 

只是, 可能現在我這裡未開始大鑊姐, 再睇多1年半載吧!

老實講, 環球一體化咁多年, 由熊貓國入世貿開始, 要成20年先致有咁好的經濟, 但一到脫鈎後, 當然唔會1-2年就開始見到有點大鑊了, 要跌就唔會咁快跌到有野俾你睇.


沒有留言:

張貼留言