2022年8月31日 星期三

當差距越來越大時......

其實, 我從來無估到美加的經濟力咁強, 失業可以咁低, 度度都爭住請人, 經濟好到不得了, 反觀果班.... 走出來講資本主義必然失敗, 共慘主義必定替代資本主義的人和地方, 佢地現在比起美加, 真係差好多好多, 雖未至於乾溏, 但佢地差唔多可以預計到在未來短時間內, 會油盡燈枯.

有人預測, 枱海會到2027年最高風險, 只是我想, 如果以現在情況睇, 差距越來越大, 時間拖得越長, 風險反而開始降低. 

為何? 建造越多戰備, 越要掟錢去維修, 資源和財力越快枯竭. 相反, 老美只是掟出20年後的建軍藍圖大計, 講得好認真, 但做就.... 等對手係咪真係枯竭...... 才真正去做, 分明係要迫對手越快油盡燈枯, 差距越來越大, 對手越來越衰竭時, 那就更容易應付了.

所以, 如果1年半載都無事, 可能個風險會慢慢下降.

PS: 如果換著我畢業時, 美加係咁情況, 失業可以咁低, 度度都爭住請人, 我人生又會唔會同左? 可能到現在我都仲係打工一族每月等發薪水, 唔似得現在咁, 可以提早退休. 所以, 人生禍福無常,面對困難時, 不要氣餒, 沒有走不過的困難, 走過後, 一切都會好的. 

另一個發現, 在這邊公交上, 不時見到有大媽同胞, 旁邊有個三尖八角的同行老外, 不時個老外在公眾場合下做出親暱行為 - 摸手摸腳. 我自己是個十分開通的人, 只是那些老外人品實在不好, 在公交上飲完汽水, 個罐就唔帶落車廂. 真係唔明白, 果個大媽同胞, 拖住咁樣一壇野出街, 唔會覺得丟自己架咩? 

可能現在我這邊D同胞中, 有些人山窮水盡, 水深火熱, 斷左原本老家的資金來源不突只, 仲要佢地由美加抽錢回去救老家, 咁佢地就急需找個救生圈, 只是這樣下去, 佢地只會越來越差, 不會見到最差時候過左去. 

歸因到底, 大有可能有些同胞誤以為有特權, 唔察覺佢地老家D資金都會同樣被封, 唔察覺老家現在情況會變到咁大鑊..... 原本諗著放資金係老家錢生錢, 唔留資金係這邊, 最後就變成現在咁大鑊. 所以, 各位移民後, 一定要做到移民那邊資金獨立, 移民地果度D錢最少要夠生活開支, 才算是生活安定.


沒有留言:

張貼留言