2022年9月8日 星期四

真是大範圍封城嗎? 升息會否更攞命?

近排, 成日聽到上邊好多地方封城. 從YOUTUBE 的視頻, 看來真是有不少地方是進行封控的, 只是上邊大部份地區, 都仍是生活如常. 

這頻度裡, 見到廣州和長沙都生活如常, 大有歌舞昇平的感覺吧! 最少人人都好似有工開有錢搵, 兩餐生活尚算正常呀, 不似很多視頻講佢地開實體店瓜清光! 蝕清光!

 

不過, 我自己就不會過於樂觀了, 始終當地一有一單疫情, 就會同其他封控地區沒有分別. 

最打擊的, 是人們的信心, 一少左信心, 消費和投資就會縮左一大截了. 

我自己總是覺得悲觀, 心裡感到, 在上邊這些生活如常的地區, 人們都只是且行且珍惜吧!

我這裡加記已經差唔多無乜人戴口罩了, 只有入診所和醫院要強制戴外, 公眾場所和巴士地鐵都唔再強制了, 但是都不是好好景, D人頂哂籠都只是飲飲食食多, 叫佢地購買大件野或投資, 大部份都對未來無乜信心, 都係做一日和尚, 打一日齋咁囉.

除了疫情外, 加記央行今天跟隨老美央行, 一加就3碼/0.75%, 去到3.25%. 始終, 都係好影響人們的借貸, 由0.5%升到3.25%, 是升了5倍有多呀, 相比30年前, 8%加到13%, 都只是少於1倍, 對人們的心理影響細好多呀. 我這裡的港人大多現金買屋, 所以升息對我們沒有多大影響! 不過, 對果D好似我JJ以前咁, 一手都係投資出租物業, 長期息口走勢, 又真係會好決定性囉!

不過, 我JJ永遠都係作最壞打算, 為到可能來緊的艱難歲月, 做自己最好的準備! 就算升息, 都一直在增持吸納一些優質股票, 來完善好自己的投資, 希望自己唔會滑鐵盧吧!

哈哈哈, 其實, 我生活安定, 咁就好了, 我也不用賺太多的錢, 錢多了, 對我都無乜用, 但求生活安安定定, 係百物騰貴下, 所收的股息, 對自己生活有個大一D的保障吧! 有多D安全感, 咁就已經係人上人了. 

我仍然維持對長遠未來...... 負面的看法, 好多人只會患得患失, 得過且過, 但從沒有對向下走的未來, 開始做準備, 最少留多D錢係自己身邊, 又或開始買股來收息, 確保自己有更多的可支配收入. 

好吧, 信心是最重要的, 做人沒有了信心, 咁就會大檸樂了! 

我JJ這廿年都同網友講, 什麼是最徹底的破產? 就是失去了自信心囉! 誰人最不容易失去信心? 就是那些人...... 時常作最壞打算, 為到可能來緊的艱難歲月, 做自己最好最完善的準備!

 


 



沒有留言:

張貼留言