2022年9月12日 星期一

趁市場心驚驚, 我就PUT PUT 佢了.

係咖, 如果D PUT OPTION 可以俾我在跌20-30% 之後入貨呢, 其實, 又真係好正囉! 老實講, 個市調整, 都係講緊10-30%的跌幅, 就等如趁低吸入囉.

由今年初起, 每次見到YAHOO 上 當天的 LOSERS 時, 我都留意一下當中有邊隻值得賣個 PUT 出去, 都係果D生意長有長做長賺的公司啦, 只係短期內有壞消息, 又或股價俾人追擊, 又或好似現在咁, 市場D人驚青, 要買PUT 或 CALL 來做救生圈囉.

有錢收之餘, 又有機會趁低入貨, 何樂而不為? 缺點係唔輪到我決定幾時買入, 有時甚至遇上急速回升, 走左寶添!

這個係萬試萬靈的錢途(我用左好多年)...... 還掂自己都係想入貨, 就用PUT 來增加自己入貨的資本, 前題係...... 一定要夠錢買股囉..... 真心相信果隻股係抵買的好股, 咁樣, 就會無往而不利了.

其實, 賣PUT 咁來入貨, 令到自己入貨時更有紀律, 股價真係跌到好抵才買入, 咁樣, 長期咁做, 蝕錢機會少 , 賺錢機會大囉. 

最怕係市場一個小反彈就心急入貨, 而忽略股票是否優質有長遠潛力, 這樣係最容易蝕錢, 因為市場小反彈又有, 大跌浪也不會少, 小反彈就心急入貨D人, 大多都會係大跌浪中止蝕時, 因而蝕錢囉! 

大家記著, 買股票係買長期潛質和實力.... 如果係買升幅, 我地一眾小散戶係唔夠大鱷來咖, 小散戶有乜可能睇升跌, 睇得準過大鱷呢?

買股票這家野, 係無得認叻, 認叻D人就蝕錢最容易囉!


 

 



沒有留言:

張貼留言