2022年9月16日 星期五

今天好多物流公司股價都受壓......

 第一彈出來的, 係FDX 聯邦快遞, 年半前股價做到最高的接近$300, 昨天~$2舊, 但宣佈營業利潤指引向下, 今日就跌近$50皮(20~25%), 嗱..... 各位..... 市場上有人出價來買$100 的 PUT呀! 睇落有人睇到好愁雲慘霧咁喎. 

咁..... 業內龍頭一講預計利潤營業會差, 咁其他業內的持份者, 當然會應聲下挫吧! 唔洗講, UPS 同佢係命運共同體囉, 股價被人質低近10%啦!

其他美加航空股都跌左3~5%不等, 最過癮係..... 連鐵路股又跌, 貨車運輸股又跌.....

嗱..... 可以睇到, 市場對經濟都好悲觀呀..... 

我JJ都係果句, 好似股神咁講, 市場越悲觀, 越有進取的空間, 市場越樂觀, 就少左進取的空間了.

我不斷賣PUT 呀, 做的STRIKE PRICE 開係現股價的80% 到60%之間, 即係要跌20~40%, 我才需要買入.

每天我一開市, 我第一樣留意的, 就係邊隻大藍籌股跌鑊金的, 見到大跌, 就去賣PUT, 用來將來低價購入了. 

真係要耐心地等候了, 家陣差唔多.... 機會每天都會來拷我門的. 

PS: 以前年年都返香港, D洗費大多都係由 賣PUT 而來, 多就無呀, 一年幾千美金, 就夠我攞番香港,  大方咁用來做零花錢咁囉.


沒有留言:

張貼留言