2022年9月14日 星期三

無衝勁 + 廉價娛樂和食物, 齊齊躺平..... 導致永久滯脹?

 D人躺平, 做人做事無衝勁無慾望...... 社會就真係會滯了, 不過, 現在D娛樂係咪真係廉價, 飲食係咪真係平價呢? 我就有點保留了. 

去超市買個杯麵都唔平呀, 由$1~4皮加仔呀! 前天我去唐人街, 順路飲番杯乜乜原自湖南好火爆的乜乜燒仙草...... 其實即係我地D涼粉囉, 不過, 杯野黃到好似泥黃咁核突D色, 味道木然, 唉, 竟然賣成$7皮加仔, 而且仲有好多人排隊買, D人係咪傻左呀? 

最有代表性的, 排隊中有個煲冬瓜女仔, 人仔細細, 竟然拖住隻大狼狗, 俾隻狗扯住來行, 佢身上D溜狗配件, 都要洗佢1~2百, 加埋隻狗和狗糧, 無洗番2~3千都唔得呀. 

這女仔一定唔係低慾望! 我覺得, 佢大約係低生產囉! 所有佢買D野, 全部都唔可以為佢人生帶來增值. 排隊買埋D咁野來飲, 又真係反智囉! 

現在情況係D人唔一定係低慾望躺平, 而係低人生的增值, 財富到左佢地手, 唔能夠生產出更大的財富, 所以這社會現在"滯"了. 

脹? 就一定, D咁無用的野, 俾班傻人搶貴哂! D錢去唔到錢生錢的方向, 換來一大批無用的物件. 搶樓搶奶粉搶期油, 唉.......

我JJ一直都自豪著, 自己一直都可以錢生錢, 係人棄我取下, 人人都驚青個市大跌價時, 我買入賺到錢. 

何能大家會問, 既然杯野咁難飲, 為何去飲? 我好奇囉, 不過洗$7皮, 就可以看穿個假像, 又真係十分值囉! 

PS: 有次, 我係我這裡地鐵站見到有個煲冬瓜伯伯, 推著嬰兒車上滿是一袋袋的米, 加上個嬰兒, 一定有2~3百磅, 果個地鐵站竟然無自動電梯,要果個伯伯搬車上落. 我好心走埋去搬佢一齊搬, 才見到有個好似佢個女的女人, 作狀為到減輕重量, 佢只拿走嬰兒車上佢部IPAD. 我見到咁, 難怪煲冬瓜D人, 成日話乜乜躺平, 乜乜永遠滯脹, 其實係同佢地部份人的人生有關, 可以產生幾多增值?

唉, 仲生埋個細路, 唔負責任, 個女兒又自己顧唔掂自己, 又點會唔大鑊呀?

沒有留言:

張貼留言