2022年9月20日 星期二

我JJ能夠做件乜野事?

哈哈哈, 可能係2020年初左右, 突區因為社會運動頻繁, 同胞國的誠信被外國傳媒大肆質疑, 就有人係我這邊同胞網上, 上傳了一個關於德國傳媒對阿大大不客氣的批評, 咁就引來好多粉紅色的某某, 來指責上傳者係賣國賊. 

我都忍左班粉紅色的某某好耐, 成日都講港燦點窮點要靠佢地, 又話我地D社會運動反乜反物, 終於俾我等到發圍的機會..... 

我就回佢地..... 我從未見過西方傳媒對別國的首腦咁唔客氣, 真係擔心這首腦會否再能出國門訪問?(之後就宅左2年, 最近才.... ) 能否為這國開創更好的外部發展環境? 會否被逼放棄與外邊聯系? 會否閉關鎖國? 這些粉紅某某身在外國會否變成斷線風箏?

我出左咁樣回應後, 無人回我喎, 全部靜哂!

過左1-2個月後, 阿大大開乜乜大會議後, 竟然保證"不會閉關鎖國"! 

啊...... 原來這個題目, 係這2年半內不斷發酵, 又再重新成為重要火熱話題呀! 

原來, 係80年代, 一直都係熱門議論的題目, 直到92年到15年, 阿大大上台初果2~3年, 人人都以為唔會走回頭路, 到2019年都無再火熱了. 

都唔知係咪俾我JJ攞左番出來講, 引起一些人攞來炒番熱佢. 

其實, 提醒同胞們一個咁樣題目, 係會令到佢地會諗野實際D囉. 係會令到佢地唔好咁傻囉, 諗野唔好側埋一面. 

看來這個話題還會纏繞好一段時間囉. 

我自己都唔知道"閉關鎖國"這4個字會咁大件事, 會拖慢左好多事情的進展, 會影左好多人的人生命運囉. 

PS: 係咖, 同人漫罵是沒有用的, 同人講下道理, 讓人思想開闊少少, 唔好側埋一邊, 可能都會對整體事情會好一點, 又或拖延負面事情發生囉.


 

沒有留言:

張貼留言