2022年9月26日 星期一

判斷任何事情的本質, 應由人性開始.

人性的使然? 為何令到自己唔舒服呢? 生而為人, 當然希望自己常常活得舒服, 就算男性去追求女性, 或女性被男性追求, 都是希望這段關係帶來自己人生愉悅和舒服.

女性如果化勁個妝來吸引佢地心中喜歡的男性(尤其戴埋個大眼仔), 我諗都只係一次半次可以咁做, 之後的相處, 都係最好舒服一點囉! 唔好化妝和戴大眼仔, 咁多化妝品漿住係面上, 加埋大眼仔就真係好辛苦囉!

男女關係裡, 某一方越係委曲自己, 來實現這段關係, 越係對對方將來有祈待囉!

我見到女性戴大眼仔, 化到個妝好勁, 著短裙花呢襪高跟鞋, 週街咁行呢, 我覺得.... 頭幾次用來玩下, 咁樣又真係OK的, 始終年青有的是資本, 唔攞出來曬曬佢, 實在對自己唔住呀!

不過, 如果咁樣攞來吸引男性呢, 到最後辛苦果個, 只會係女性自己喎!

昨天星期日我去唐人街食野, 有2個女仔又係著到咁, 仲係我旁邊扮講好性感的"廣東話", 真係希望佢地用來玩下而己, 唔好攞來當真呀. 咁樣俾佢地吸引到D男性, 就一定係果D俾人叫麻甩佬D男人啦. 而且, 我邊唐人街越來越雜, 成日有警車來睇住D流浪漢唔好亂來, 這些女仔自己係咁雜的地方咁做, 會有危險喎. 如果有任何不開心事發生, 這些女仔就唔好把罪名堆在全體男性之上了, 而其他女性為免這些女仔影響自己家中的男性, 也應該勸止這些女性的行為.

唉, D人係唐人街化到個妝咁勁咁性感, 當然就一定有佢地原因, 我JJ自問唔會咁用心機係自己身上了, 寧願花多D精神, 搵多幾個錢, 唔係好囉?

任何事情發生, 唔合人性的本質, 就應該懷疑和小心了.




 


沒有留言:

張貼留言