2023年1月20日 星期五

猜到將會發生的事, 可能並不是福!

怎樣說好呢? 因為...... 早已經估算到將會發生的事, 但又卻是無力阻止, 甚至連怎樣去一步一步預備從中獲利, 都仍是千頭萬緒, 心思算盡, 都未必百份百獲利. 果種患得患失, 更容易因為情緒低落而走上自毀之途呀!

事情循著自己估到的方向去走, 但估算走上獲利的路上, 往往比預估事情發展的方向, 難上百倍. 為何?

因為方向是最容易估到, 但一到實際籌謀時, 卻多了一個最決定性因素....., 就是時間, 在錯誤的時間點, 就算走上全對方向, 都未必能夠獲利呀.

所以, 我常常估方向之後, 買左D股票, 就唔會再理會佢幾個月, 甚至幾年, 因為知道一定會循著預估的方向走, 差在幾時會發生. 俾多D時間, 賺錢的機會就會越來越大. 

相反, 我反問一個問題, 估到將來, 就一定係福嗎? 其實, 真係要問自己, 係咪心中持有善念囉!? 我反而覺得, 猜唔猜得中都唔重要, 心中有善念, 雖然估唔太中, 但都不會太遠, 加上一點耐性和時間, 就會有錢賺囉!

我自己步入中年, 我反而覺得, 自己..... 有無做個好人? 有無心中持有善念? 做事出發點有無惡念? 這個才是福之所在. 

自己做個好人, 也鼓勵別人去做個好人, 反而是福之所依, 不要輕看善少而不為, 也不要忽視惡少而為之的禍害!



沒有留言:

張貼留言