2023年4月6日 星期四

為何今上有咁多人支持和妥協佢?

其實大家有無諗過? 點解到現在環境差左咁多, 都無乜明顯威脅性反對今上? 當然, 一來係佢採取手段來壓制反對者, 但係二來, 係好多人一早預左現在環境會咁差, 佢地只係希望有個人出來帶頭走出現在的困境, 並沒有認為是今上蝦碌整出咁多困局.

家陣同大家解釋一下, 支持和妥協今上果D人, 佢地心裡諗緊D乜?

點解D人一早預左現在環境會咁差? 因為這些人看客觀形勢上(在不改共產計劃經濟模式下), 認定將來經濟環境全是一個個的DEADLOCK了, 因為中國再無人口紅利, 也沒有可供外資來華的巨大消費市場, 中美合作將會無以為繼, 將會續步步上反面的狀態. 

上邊D人諗, 現在辦事邏輯..... 與其慢慢等對方有計劃來同自己反面, 倒不如在自己有利的情況和時機下, 自己先同對方反面, 好等己方佔有更多有利的先機. 

嗱, 明白左D人的思維後, 就明白到佢地會用佢地無產階級共產思想, 繼續下埋盤大棋佢落去囉! 

所以, 冷戰係開始左咖啦, 甚至有人走出來講, 冷戰應該係係2018年開始, 果年我仲叫人小心中美兩國會變戰略對手, 果一年, 我仲驚到震, 驚到喊. 好啦, 2018年己經開始左冷戰了.... 數英雄人物, 金戈鐵馬, 懷古風流, 道盡世事興衰.

面對如今多變世局, 我輩應..... 運籌帷幄, 決勝千里, 下策: 保本保命; 中策: 混水摸魚撈上一筆, 提升自身的社會階層; 上策: 西瓜靠邊大, 永遠企係最多野食/最人強馬壯果一邊囉, 並參與其中. 

大家估下我JJ係上中下策, 會揀邊一策? 其實, 我不停入貨, 就知道我係參與其中, 退休後都跟住個經濟大環境來走, 如果唔係, 我點會了解到上邊D人諗緊乜呢! 只是我現在唔多方便了, 唔好再走出去同人阿芝阿佐了. 但係私人醒幾句俾網友, 我就做得到的. 

其實是否面對一個更困難的將來? 還是面對一個機會和錢兜口兜面咁湧埋來? 根本就係靠現在自己一念之差, 與其日日哭哭啼啼, 慘叫現況差到亞媽都唔認得, 倒不如日日把眼光觀看當世給與我們的機會, 當大家看到世事背後千載難逢之機時, BINGO, 恭喜大家了.

 


 




沒有留言:

張貼留言