2023年4月27日 星期四

世界變左, 人諗野都變左.

以前我細時d戲, 賣座的, 大多都係喜劇, 係咖, 因為以前生活艱難, d錢無咁易搵, 而且娛樂無乜選擇, 所以, d人喜歡睇喜劇. 如片中講70~80年代最賣座的戲, 全部都係喜劇.

不過, 後來d人開始喜歡睇d神怪片, 但係個結局一定係大團圓, 歡眾先會接受. 

後來, 蕭生拍果d電視劇, 開始唔再大團圓了, 連帶80年代尾以後好多片都唔係大團圓結局了. 

唉, 唔知係咪自己人到中年? 還是世界開始無咁好搵, 搵錢艱難左, 我自己開始好想睇返以前d喜劇, 最少大團圓結局, 開開心心咁睇完套戲佢嘛! 唔好俾自己睇完套戲就心up起來. 

係咖, 現在世界變左, 係咁加息, 收緊銀根, 再無平錢了, 連帶人諗野都變左, 喜歡睇喜戲, 喜歡大團圓, 唔好喊苦喊忽了.

ps: 以前我d侄仔侄女一向都唔要我俾錢佢地, 我d阿哥更好似同我反面咁, 唔要我俾錢佢地d仔女. 今年我再提起俾錢我d侄仔侄女時, 佢地接受左. 

我一向同佢地講, 一次過俾佢地就要交稅, 最好每人每年俾一定數目, 令到佢地唔洗交稅. 可能佢地見到我年紀開始大左, 這些事情, 最好現在開始每年俾佢地, 咁就唔洗到時要急住俾, 要交稅了.

還可能, 我d侄仔侄女開始成熟了, 佢地雖然賺到錢, 但世界都艱難咖嘛, 我俾佢地, 佢地快d財務自由, 人生可以唔洗咁辛苦. 佢地以前諗住佢地賺到錢, 唔洗我俾佢地, 但係佢地現在都知道個錢搵返來唔容易.

 


 

沒有留言:

張貼留言