2023年4月30日 星期日

命運是否弄人?

千禧一代首次置業難!? 不過, 唔好罵我JJ係度嚇人, 連首置都變成人生樽頸, 咁, 人生更大鑊的事情, 唔係更慘?

乜野係人生更大鑊的事情? 例如: 找個合適的人結婚, 維持婚姻, 教好子女, 準備自己退休, 父母老來由自己照顧好. 

這些事情, 樣樣都比首次置業, 難上百偣呀!

其實, 我JJ並不是冷酷無情, 只是D人明知自己論論盡盡, 無人咁好野, 就唔好把自己人生攪到更麻煩. 因為我JJ都係咁, 明知自己唔夠人叻, 咁唔係讓自己人生簡單一點, 我後生時, 真係遇到D女仔全部都有公主病, 或亞公主病, 咁唔係唔好結婚囉. 又或遇到D教友, 全部都係齋UP齋講, 唔做野, 所有宗教原則都指向別人, 唔會指向佢地自己, 更要人做哂佢心中D野, 咁我唔係唔好去佢地D教會囉! 又或D人立心不良, 下下都口講替天行道, 咁唔係采佢都生漬囉!

乜野都係假, 首先做好自己份內事, 唔好俾人老點, 做好自己D事, 懶理D人係度麻麻煩煩. 係咖, 世界上大把人立心不良, 見人好就來破壞或利用, 見人唔好就踩多腳. 無謂理這些人的, 因為這些人根本就係失敗者, 越俾這些人靠近自己, 自己人生越會俾這些人攪到大大鑊. 

PS: 其實, 當然唔係無上流機會啦, 只是要找到在那個世代裡最適合自己的向方和途徑. 有時唔好怕同自己那世代大部分人, 行相反的路徑. 大隊人行一切果D路, 都唔會有好野, 因為係會爭崩頭, 唯有做果D與眾不同的事, 往往阻力細, 易成功. 

我年青時人人都先洗未來錢, 咁我相反咁做, 而又去投資, 咁就同其他人有分別囉. 又或者, 在我再上一代人中, 個個都儲錢, 但好少人借錢來錢搵錢, 果D借錢來錢搵錢的人, 唔係是發到豬頭咁囉, 所以, 唔係一定要跟大隊, 也不要怕去行一條同人唔同的路, 最重要係適合自己.



 

沒有留言:

張貼留言