2023年5月3日 星期三

做到唔愁生活? 好多人可能只差DD咖咋? 耐性/專注/簡樸!

片中講富豪呢. 其實, 如果以片中主人翁的故事來講, 就算在2014年有8百萬身家, 主人翁都只會活得像個清潔工囉, 一個小人物咁! 跟富豪生活扯唔上任何關係!

不過, 以我JJ的個人經驗呢, 以片中的故事來講, 其實唔係富豪生活, 而係唔愁生活囉. 

係咖, 片中都有講, 置業比慢慢買入藍籌股, 風險更大呀, 因為置業係大舊錢, 放係一個項目和地區, 而藍籌股D生意係不同行業不同地區, 風險當然少啦. 

港人對買樓賺錢的觀念 太深刻了, 後來同胞們用左香港地產D制度, 也吸收左港人買樓賺錢的觀念, 但往往唔係全球都可以咁做, 老實講, 我JJ家裡最多時, 有幾幢出租物業, 後來開始把"賺得少""維修多"的物業賣出, 最後也把最後出租物業賣出(只留自住物業), 轉為揸藍籌股, 其實收益真係唔錯呀, 麻煩又少, 風險也不比物業大.

片中也講到, 唔好走人人都走的路, 買樓真係唔一定有錢賺呀! 尤其現在往後的年代, 在香港以外的地方呀!

但可能有網友會問, 買藍籌股唔係人人都得咩? 不過, 好多人係好心急, 喜歡去計劃人生幾時做乜乜! 只是買藍籌股唔係自己計劃幾時買, 而係等佢平時才買, 咁就好多人無咁好耐性囉. 以我JJ為例, 我買D藍籌股, 可能只有3-4%才會無錢賺(不會乜都無晒, 頂多蝕2~3成), 大多都有錢賺咖, 最多係蝕其他機遇和時間成本.

無錯, 正如片中講, 片中主人翁係內向, 做事慢慢來, 生活好簡單的人呀, 我JJ就唔內向, 但我真係做事慢慢來, 唔會心急, 生活好簡單果D人囉! 

PS: 不過, 時代唔同左, 我JJ和片中主人翁做到D果效, 大家現在才開始做時, 可能果效無片中主人翁咁顯著, 我JJ同片中主人翁比較, 我比佢較後咁做, 果效都無佢咁好啦.




沒有留言:

張貼留言