2023年5月8日 星期一

點解有D人變成倒自由民主的米?

我一向都同人講, 如果咁唔喜歡現在突區發生的一切, 想說不, 就要身体力行走人移民他方, 而且去到民主自由社會後, 就要開開心心咁活著, 證明自己在一個民主自由的社會裡, 活得更好更開心, 證明民主自由體制的優越性!

昨晚我這邊加記的網上, 有人話, 加記最低收入人仕好慘! 又話70歲人仲要出去打超市工, 做8 小時無時間食晏飯, 要同後生仔爭飯食. 

好啦, 都明知佢..... 間接講佢自己或佢屋企囉, 但個果效係倒民主自由的台囉!

其實, 我覺得係加記呢, 加記政府都已經仁至義盡啦! 加記最低收入人仕生活點差, 都唔夠其他地方D最低收入人仕咁慘呀! 係好多人原居地, D工廠連35歲以上D人都唔請呀! 還有,  係佢地原居地, 好多人連60歲都過唔到呀. 

我直頭一句問佢, 加記這裡新移民有福利金攞, 唔係幸福嗎? 加記這裡低收入人仕的生活, 比佢地係原居地, 係咪幸福左先? 如果樣樣諗到咁灰呀, 不如加記這裡納稅多果D人..... 出來講唔幸福啦, 因為加記政府用佢地俾D稅, 用來去出福利金俾低收入人仕? 在加記D低收入人仕, 總好過係世界其他90%做低收入人仕呀, 係咪比移民前好好多先?

加記低收人仕點慘, 關加記制度或加記富人乜事呢? 用另個角度睇, 這些人如果唔係加國, 處境可能差幾倍呀! 慢下手要睏街呀! 也可能活唔到60歲! 如果講緊70歲去打超市工, 我又會反過來想, 世上好多超市真係唔會請70歲的員工喎(包括突區百記和惠記, 更不用講上邊了), 即係加記社會制度照顧到老年人出來做工吧! 現在有些國家工廠唔請35歲以上D人呀!

不過呢, 40~50歲後才來移民的朋友, 就真係要小心了. 如果還有投資移民條件, 一定要攞錢出來做生意, 就更加要小心了. 
 
為何? 因為加記這裡做生意蝕錢容易賺錢難, 蝕左後好難賺番返, 係加記賺到錢果D人, 一定唔只只有運氣, 好多人係原居地靠樓發達, 但來到後, 條發達 FORMULAE 唔同左呀. 小心唔好帶埋過來, 諗住一樣行得通. 
 
還有, 係加記就算到67歲, 但都要住足10年才開始有政府錢攞, 住足20年才攞到足額, 就算攞全額D人, 好多人都唔夠錢洗呀, 要靠積蓄搣搣 下呀! 
 
如果40~50歲來做投資移民, 在投資做生意D錢之外, 就要最少留番20-30萬安全錢, 用來養老. 這些錢連子女都唔好俾佢地呀,
 
D人70歲去打超市工? 這些事是可以避免的! 有時, 可能之前移民來到加記後, 勤力D, 生活簡單D, 洗少D錢, 唔好下下要豪宅豪車.
 
還有, 我地移民過到來, 唔好跌入福利網中(真係聽過, 有D人移民過來後, 諗住洗晒舊錢去攞福利), 福利金只能維持最低的生活水平, 又因為這裡稅率高, 要賺返舊錢返來, 係比突區難好多咖. 跌入福利網中容易, 之後生活會好無癮呀, 要走番出來就唔容易囉, 因為稅率太高呀.
 
PS: 有時好心灰呀, 自己每年俾左唔少稅, 加記政府就用我D錢來發福利俾這些人, 如果這些人生活得開開心心, 感激加記的社會制度, 走出來為其他人做些好事, 我還覺得一切都值呀! 但有些人係唔會感激別人的好意呀, 洗左咁多錢俾福利佢地, 到頭來仲係度惡言相向, 否定民主自由, 實在太差了.

 

 

 


沒有留言:

張貼留言