2023年5月29日 星期一

我個FB 帳戶被禁了.

真係唔知為乜事, 我平日只是用佢, 來向我在這裡D香港人群組, 提供一D去平玩去平食的資訊. 

最近有條友話佢同佢太太係街上講廣東話時, 俾本地人鬧. 其實, 我做人都好和氣姐, 見佢咁唔開心, 想開解佢,  想同佢解釋這是十分罕有事件, 大多唔會再發生, 想勸佢在魁省第一句就同人講法文, 之後再講英文, 咁就無差錯了. 只是另一個香港人質疑佢唔講法文, 咁佢就發左矛咁, 之後, 就無再見那香港人再出文了. 

咁, 我見佢地攪到咁彊, 我就出來想做和事佬, 開玩笑性質同佢講, 可能當街鬧佢唔講法文果個本地人, 只係因為見佢一表人才, 嬲佢唔娶番個法裔老婆姐. 我真心咁好希望佢開心一D, 只是我現在才知道. 為何那香港人無再出文了, 因為都好似我咁, 被FB 封左帳戶喎!

其實, 第一個被人禁的, 應該係這人呀, 因為佢真係係FB上講粗口喎! 

真係唔明白, 點解我這裡的香港人, 心理素質咁低(佢都娶左老婆可能有仔女了, 都仲係細路一個? 唉!), 佢講唔講法文, 對我係唔會有乜問題的, 只是我見佢咁勞氣, 影響其他香港人嘛, 想開解佢, 也開解其他香港人, 我咁都落得如此下場? 哈, FB呀, 我一定唔會買佢地和佢地相關的股票, 因為佢地管理太差了, 差到令人不安的情度呀!  再係咁, FB一定執笠喎. 點解? 係果個香港人群組裡, 只有我常常出D開心去平玩去平食的資訊, 其他人一係唔出, 一係就賣廣告, 無左我出文, 那個香港人群組裡一定唔會有任何人氣了.

不過, 比這人更差的, 我係這裡唐人教會見唔少呀! 明明係佢地自己的問題, 佢地偏偏講成為其他真心入教會慕道的人問題, 明明係佢地自己入教會攞著數(成家人好多細路入去教會), 偏偏說成好似我這些單身人入教會攞著數. 同一後果,其他人就會再見我唔到, 我想幫其他人生活得開心D, 我都唔會做到了.

 恭喜了, 這些人將佢地自己的問題, 好像瘟疫一樣, 傳染左俾別人. 這個世界本來唔衰的, 係D智商低又要面D人, 攪到佢衰晒, 就係咁簡單.




沒有留言:

張貼留言