2023年5月21日 星期日

原來這裡教會有咁多米缸老鼠.

唉, 事緣於有文章指, 有位昔日玉女明星, 現在老了變了樣(https://cfcnews.com/340778/加拿大网友偶遇华人女明星素颜出镜!女神怎么斗/), 咁..... 我就講句公道說話, 人家都五十幾, 人家樣子有乜好挑剔呢? 

竟然有人出來講: "遠離偶像,遠離咒詛;親近耶穌,親近永福!"

其實, 咁講就真係好惹人反感啦,  篇文已經咁樣欺凌當事人, 佢仲要踩多腳, 我實在頂佢唔順, 同佢講: "偶像不是指王小姐這些眾人風頭躉, 而是滿天神佛, 遠離自有永有獨一真神.",

佢都仲未醒水, 仲一本正經咁來同我傳福音, 講這個神那個佛, 正如我預早批死佢滿天神佛. 我只好禮貌地回覆佢, 想佢以後唔好再令人對教會反感: "那不關王小姐事吧!" 

佢竟然罵我: "戾氣地講話, 你連基本的人的常識與常理、常態都沒有!",  

哈, 佢都唔知我係乜水, 就武斷話我戾氣, 實在佢就真是戾氣, 又或有思覺失調了. 佢這樣去理解人和事, 難怪沒有真心慕道的人敢進入教會了, 乜人都俾佢嚇走晒. 教會裡沒有真心慕道的人, 入教會的不是慕道, 而是入去耍手段去整人. 令到原本慕道的人, 不單受到傷害, 也認識不到道路真理生命, 耶和華在他聖殿裡見不到真心慕道人的敬拜, 我勸佢快快改變佢做人做事的態度.

PS: 多年前, 有位女教友問, 點解教會裡頭咁多人三尖八角? 唉, 現在看來, 只有三尖八角果D人才可以係教會裡生存到. 任何人生得靚D/聰明D/有錢D, 都會成為眾矢之地, 好多人睇人唔順眼呀! 

不過, 問問這些混人, 有無發現佢地生活每況愈下? 有無發現佢地健康和精神越來越差呀? 因為佢地阻住真心慕道的人信耶穌, 惹了耶和華的大怒, 就係咁簡單了. 

至於我父母, 實在十分感恩, 我父母年紀大, 身體仍然蒙福, 只是需要我多D花時間陪佢地囉. 人生老病死, 一早預左, 到我父母這個年紀都仍然不用太多麻煩, 就一定是神的恩典和祝福了. 

我自己..... 除了一早財務自由外, 仍然馬騮通山走, 到左中年, 仲好似個後生仔咁. 有次我問我個家庭醫生, 點解係我張轉介信上第一句寫明我年齡, 我家庭醫生話, 驚間醫院裡的技術員, 當我後生仔咁來落劑量呀!

 

 

沒有留言:

張貼留言