2023年5月6日 星期六

回頭一看, 原來人由年少到結婚, 唔應該用得好多錢!

講真呢...... 其實有乜野比自己健康更重要呀? 老實講, 真係無乜呀! 所以, 由年少到結婚, 真係無乜野係唔洗錢唔得囉.

年紀開始大了, 每天一到下午5點鐘後, 就會盡量減少飲水, 好等自己夜晚少D起身去廁所了. 

又或減少食甜野, 汽水呀, 糖呀, 珍珠奶茶呀, 朱古力呀, 真要開始少食了. 昨天整左杯細的好似吏洛泳的飲品, 就覺得情緒和靈魂好似跳上天咁, 如果我整杯珍寶SIZE呀, 哈..... 我真係怕我成晚係外邊跑來跑去呀. 

唉, 以前小朋友時, 一杯珍寶SIZE大汽水, 就可以揸住飲, 仲可以同朋友一邊飲一邊行成個下午, 現在飲咁大杯甜野, 就真係攪唔掂了. 就算現在杯珍寶SIZE大汽水或吏洛泳, 都係3皮野有找, 真係唔明白點解小朋友時, 會擔心自己將來搵唔夠錢. 

可能我小朋友時, 好有計劃, 擔心自己將來搵唔夠錢結婚生子囉. 現在回望返轉頭, 其實我係杞人憂天囉. 第一, 我發現搵錢比平均D人多囉; 第二, 我自己又無不良嗜好, 無乜錢洗, 最多係洗係教會果度(係咖, 我一個星期係教會裡頭坐唔超過6小時, 但就消耗左我十分一收入); 第三, 當時遇上果D女仔, 大多睇我唔順眼, 其實, 佢地好多都有公主病, 諗住男方為佢攪掂晒, 我當時就應該一早慳番唔洗咁諗. 老實講, 我屋企D女性親人, 結婚前搵錢多過男方, 後來生左仔後, 就無辦法姐. 

所以, 提意大家, 搵到個岩的女仔(無公主病或有獨立生活能力), 就唔好諗咁多, 快D去結婚, 錢到後來, 就一定會搵得夠呀. 最緊要, 自己和老婆生性, 好好教好子女, 讓子女都生性, 咁就得咖啦.

其實, 人生最多洗錢的時候, 係人生最後果幾年囉. 老年服務和醫療, 乜都係錢呀! 前幾年香港有個調查, 大部份人在他們生命最後3年裡, 用左佢地7成的積蓄呀. 這些一切, 自己和身邊家人做人生性, 咁就得咖啦.

 


 



2 則留言:

  1. 係中國人結婚先要洗咁多錢,鬼佬嗰啲最好,搞個小聚會,淨係準備少少茶點,個個唔包人情只送禮物,感覺仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實西人結婚, 都洗錢咖, 而且仲咁少, 不過, 拍拖未到結婚, 就唔洗洗錢乜濟.

      刪除