2023年5月13日 星期六

另類"投資未來"?

當講到投資未來, 很多人只會想到賺多D錢, 儲多D錢, 等將來老年生活得好!

只是我提議另一種投資, 因為錢不是萬能, 錢總有些方面係無能為力. 

我年青時, 曾經買過一些初創藥公司, 買果時呀! 真係仲未攞到藥品牌照, 只能小規摸地用來做臨床測試, 這些初創藥公司呢, 風險好大, 其中有一些藥物係跑唔出, 最後執笠咖. 只是大約當中有一半跑得出, 完成臨床測試, 攞到售賣牌照. 

其實, 投資初創藥公司, 有新藥上到市, 幫到人也幫到自己, 難保這些藥自己有一天可能用得上, 而且, 有前人用過D新上市藥, 到自己用時, D醫生已經摸熟晒隻藥點用, 就對自己最有利呀. 還有, D新藥初出時, 真係貴到驚人, 好多都係幾千美金一劑! 用上十劑八劑, 病人荷包就真係大大劑了, 不過, 我見過唔少藥由初出時好貴好貴, 到10年後, 大部份病人都負擔得起, 再到20年後, 無左專利, 更有代藥(generic drug), 平到連窮國病人都負擔得起.

嗱, 大家如果知道自己親人中有D乜病, 大可以去買相關的初創藥公司股票, 好等將來有藥來幫到自己或親人呀! 其實, 我好後悔無去買D 老人痴呆/柏金遜病的初創藥公司股票, 多多幾千/幾萬個好似我這樣的傻瓜, 去夾錢研發新藥, 可能今天就幫到好多老友紀們了.

當然, 買初創藥公司D股票, 不單風險大, 而且回報相比很多行業, 並不高呀! 如果攞來比較大耳隆股(我最痛恨D咔公司, 猛咁引誘D入世未深的小朋友, 先洗未來錢去溝女, 又有D傻女結婚後, 被迫要同個老公一齊還咔數), 回報實在小得可憐呀! 實在想起, 殺人放火金腰帶.

係呀, 投資未來, 並不是下下都計錢計回報咖, 也不可以用自己現有的物質生活來做指標, 總之無負自己的生命, 那就可以了.

除了初創藥公司D股票, 還有好多方面, AI啦, 大數據啦, 快速運算力, 會幫助好多新藥更快地研發出來. 又如果將來D AI 機械人, 可以用來照顧家居老人, 唔洗佔用咁多醫療資源, 咁就一流了.


沒有留言:

張貼留言